مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران:

حضرت زهرا(س) به‌عنوان یک کنش‌گر فعال محیطی، به جهاد تبیین پرداختند

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: حضرت زهرا(س) به‌عنوان یک کنش‌گر فعال محیطی، نتوانست انحرافات جامعه خود را تحمل کند، لذا به جهاد تبیین پرداختند.
حضرت زهرا(س) به‌عنوان یک کنش‌گر فعال محیطی، به جهاد تبیین پرداختند
1402/09/13 - 12:38
تاریخ و ساعت خبر:
177811
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از مازندران : حجت‌الاسلام محمدجواد قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، در همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود در اردوگاه میرزا کوچک‌خان رامسر اظهار کرد: در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام‌الله‌علیها) قرار داریم و ان‌شاءالله توفیق شناخت حضرت را داشته و پیرو و مروج فرهنگ فاطمی باشیم.
وی ادامه داد: مهم‌ترین بعد زیستی حضرت که می‌تواند برای ما در زیست طلبگی مورد توجه قرار بگیرد، زیست اجتماعی ایشان بود که به‌عنوان یک کنش‌گر فعال محیطی، نتوانست انحراف جامعه خود را تحمل کنند، لذا به جهاد تبیین پرداختند؛ چیزی که امروز رهبر معظم انقلاب از یکایک ما به عنوان سربازان مکتب حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) انتظار دارند و آن‌را برای ما یک فریضه می‌دانند.
حجت‌الاسلام قائمی خاطر نشان کرد: ما باید با خوب درس خواندن و خوب آشنا شدن با آموزه‌های دینی در بستر و قالب‌های کتب درسی، آن‌چه را که حضرت پیش پای ما گذاشته‌اند، در راه کنشگری اجتماعی و جامعه پذیری اجتماعی عملیاتی کنیم؛ به هیچ وجه نباید چشمان خود را نسبت‌ به انحرافات جامعه ببندیم وعلی زمانه را تنها بگذاریم؛ رابطه‌ی فهم علی زمان و کنشگری اجتماعی، مهم‌ترین سرلوحه ما در زیست طلبگی و سربازی در مکتب خانم حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، حضرت زهرا(س)،جهاد تبیین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو