مسئول هئیت اندیشه ورز امور بانوان و خانواده استانداری استان مرکزی

نقش مهم مادری در خانواده به عنوان محوری ترین عنصر در تربیت نسل

مسئول هئیت اندیشه ورز امور بانوان و خانواده استانداری استان مرکزی گفت: جایگاه مادری در خانواده به عنوان محوری ترین عنصر در تربیت نسل، همواره از جانب فرصت طلبان مورد هجمه قرار گرفته به گونه ای که مسئولیت های تربیتی زنان نظیر مادری را خیانت در حق زنان و تحقیر منزلت او می دانند.
نقش مهم مادری در خانواده به عنوان محوری ترین عنصر در تربیت نسل
1402/10/13 - 09:15
تاریخ و ساعت خبر:
178482
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان زرندیه؛ جشن ولادت حضرت فاطمه (س) با سخنرانی مهاجرانی مدرس دانشگاه ، کارشناس حوزه زن و خانواده و مسئول کارگروه زیست عفیفانه هئیت اندیشه ورز امور بانوان و خانواده استانداری استان مرکزی در دارالقرآن امام علی(ع) زاویه برگزار شد.
مهاجرانی، مسئول کمسیون امور بانوان استانداری، در جشن میلاد حضرت زهرا س، با بیان شبهات روز عفاف و حجاب، گفت: اینکه می گویند یک بانوی ۱۸ ساله که در ۱۴٠٠ سال پیش می زیسته، چطور می تواند الگوی بانوی امروز باشد، باید گفت ارزش های انسانی تغییر نمی کنند. فضایل اخلاقی در هر دین و زمانه ای ثابت هستند.
وی ادامه داد: دروغ در هر دین و آیینی ناپسند، و محبت و عشق ورزیدن به فرزند در هر دوره ای باارزش است.چرا که مربوط به بُعد انسانی است که در طول تاریخ تغییر نمی کند.
مهاجرانی بیان کرد: عفاف فطرت است و همیشه و در همه زمان ها مردان، زنان عفیف را برای زندگی انتخاب می کنند.
مسئول هئیت اندیشه ورز امور بانوان و خانواده استانداری استان مرکزی با بیان اهمیت بررسی نقش تربیتی زن در خانواده گفت: جایگاه مادری در خانواده به عنوان محوری ترین عنصر در تربیت نسل، همواره از جانب فرصت طلبان مورد هجمه قرار گرفته به گونه ای که مسئولیت های تربیتی زنان نظیر مادری را خیانت در حق زنان و تحقیر منزلت او می دانند.
خبرنگار: محدثه خداکرمی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نقش مادری، الگوی بانوان، عفاف و حجاب،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو