یک وزشکار می‌تواند نماد تمدن و فرهنگ کشور خود باشد

آیت الله شعبانی موثقی در کنار این نگاه مادی که به ورزش است امروز یک ورزشکار می تواند نماد تمدنو فرهنگ کشور خود باشد عنوان کرد: یک ورزشکار یک بانوی ورزشکار امروز در دنیا می تواند نمادیک فرهنگ متعالی کشورخود باشد.
یک وزشکار می‌تواند نماد تمدن و فرهنگ کشور خود باشد
1402/11/12 - 21:33
تاریخ و ساعت خبر:
189620
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در در جشنواره ورزشی خواهران بسیجی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ورزش برای سلامتی خیلی مهم است و برای بدن لازم است و امیدواریم فرزندانمان در ورزش راه پیدا کنند، اظهار کرد: ما باید تخصصی وارد ورزش شویم و ورزش را تخصصی پیگیری کنیم.
وی با بیان اینکه در کنار این نگاه مادی که به ورزش است امروز یک ورزشکار می تواند نماد تمدنو فرهنگ کشور خود باشد عنوان کرد: یک ورزشکار یک بانوی ورزشکار امروز در دنیا می تواند نمادیک فرهنگ متعالی کشورخود باشد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: وزشکار بسیجی باید نمادی از یک بسیجی باشد که بتواند تفکرات یک فرهنگ بسیجی را در جامعه توسعه دهد و بتواند در رشته های ورزشی ظهور و بروز داشته باشد.
وی با بیان اینکه امیدوار هستم مسئولین از ورزشکاران بسیجی حمایت داشته باشند که ان شالله درسال های آینده در ۸ رشته ورزشی قهرمان هایی داشته باشیم که سال های آینده بتوانیم پرچم جمهوری اسلامی را در دنیا برافراشته کنند، ابراز کرد: تحقق ایران قوی، تحقق تمدن قوی اسلامی و تحقق آرمان‌‌های انقلاب اسلامی و لازمه اعتلا و پیشرفت کشور این است که شما به معنای واقعی کلمه درعرصه های مختلف ورود پیدا کنید.
شعبانی با بیان اینکه برای حفظ حریم دختران و امنیت این کشور سید روح الله ها به شهادت رسیدند، تأکید کرد: یک جوان غیور به شهادت رسید ایستاد برای اینکه ناموس کشور، امنیت کشورحفظ شود.
وی با اشاره به اینکه اگر شما راحت وارد عرصه های ورزشی می شوید، اگر شما قهرمان ملی می‌شوید، اگر به میدان مسابقات مختلف شرکت می کنید و با افتخار سربلندمی کنید همه اینها مدعوین شهدا هستید، مطرح کرد: همه این‌ها مدعوین شهدایی مثل شهید عجمیان است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تمدن و فرهنگ، جشنواره ورزشی، آرمان های انقلاب اسلامی، آیت الله شعبانی موثقی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو