ایران پرچمدار دفاع از مظلومان عالم

سبزی با بیان اینکه ما به برکت قرآن و مقام معظم رهبری و ... پرچم دار دفاع از مظلومان عالم هستیم، گفت: و به فرموده مقام عظمی ولایت هرگروهی که علیه اسرائیل قیام کند ما از آنها حمایت می کنیم و نباید دفاع از مسلمین و مبارزه با کفار و منافقین به فراموشی سپرده شود و این خواسته خدا و قرآن است.
ایران پرچمدار دفاع از مظلومان عالم
1402/11/21 - 11:46
تاریخ و ساعت خبر:
189927
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سمیراسبزی در گفتگو با خبرنگارما در کبودراهنگ ضمن تبریک چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی، پرچمدار تفکر و ایده دفاع از اخلاق در چارچوب سایه دین و دفاع از مظلومین عالم است که این پرچم را با اقتدار بلند کرده است.
وی با بیان اینکه ما به برکت قرآن و مقام معظم رهبری و ... پرچم دار دفاع از مظلومان عالم هستیم، گفت: و به فرموده مقام عظمی ولایت هرگروهی که علیه اسرائیل قیام کند ما از آنها حمایت می کنیم و نباید دفاع از مسلمین و مبارزه با کفار و منافقین به فراموشی سپرده شود و این خواسته خدا و قرآن است.
این کارشناس سیاسی با اشاره به گذشت بیش از ۴دهه از عمر انقلاب اسلامی دشمنی آمریکا با ملت ایران اسلامی هر روز بیشتر می شود،مطرح کرد: استکبار جهانی به دنبال خشکاندن ریشه و اهداف انقلاب اسلامی است و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند که باید ملت و دولت همواره هوشیار و با بصیرت باشند.
وی با تاکید بر اینکه تهدید امروز دولت مستبد آمریکا تنها از سر ضعف و ناتوانی در مقابل این همه اتحاد و ولایت مداری ایران اسلامی است، ابراز کرد: مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی توطئه ها و تهدید ها دشمن را خنثی خواهند نمود و این تهدیدات و یاوه گویی های استکبار ذره ای در اراده پولادین آنان تاثیر نخواهد گذاشت.
وی در پایان گفتگو با بیان این که آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و کینه و دشمنی خبیث او با ملت ایران اسلامی به خاطر روحیه استقلال طلبی و اتحاد و ولایت مداری ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی و مسئولان دلسوز نظام هرگز ذره ای به آمریکا اعتماد نخواهد کرد و همواره این دولت خبیث و زورگو را دشمن شماره یک خود می دانند.
✍️سمیراسبزی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ایرا، دفاع از مظلومان، استکبار ستیز، اسرائیل استکبار جهانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو