جعفری:

پاسداران پرچمداران حرکت عظیم و تمدن ساز انقلاب اسلامی

جعفری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سپاه را پیشران بالندگی انقلاب اسلامی توصیف کرده‌اند،گفت: پاسداران پرچمداران حرکت عظیم و تمدن ساز انقلاب اسلامی هستند.
پاسداران پرچمداران حرکت عظیم و تمدن ساز انقلاب اسلامی
1402/11/24 - 13:06
تاریخ و ساعت خبر:
190089
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - همدان : سیده سمیه جعفری در گفتگو با خبرنگار ما در کبودراهنگ ضمن تبریک حلول ماه شعبان اظهارکرد: ماه شعبان ماه ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) و سرشار از شادی و ایام ولادت ائمه معصومین(ع) است و محرم هم ماه شهادت امام حسین(ع) و ایام غم سوگواری است و انگار شادی و غم باید با محوریت حضرت سیدالشهدا(ع) تنظیم شود.
وی با تبریک روز پاسدار و تجلیل از جایگاه والای سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی، افزود: رهبر معظم انقلاب سپاه را پیشران بالندگی انقلاب اسلامی توصیف کرده‌اند و در واقع مجموعه سپاه پاسداران قله‌های ایمان و عمل مجاهدانه هستند.
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سپاه را پیشران بالندگی انقلاب اسلامی توصیف کرده‌اند،گفت: پاسداران پرچمداران حرکت عظیم و تمدن ساز انقلاب اسلامی هستند.
وی با تاکید بر اینکه عناصر سپاه وظیفه پاسداری از انقلاب و اسلام را دارند، ابراز کرد: پاسداری یک فرهنگ است و ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار فقط متعلق به سپاه نیست و متعلق به آحاد جامعه است و هرکس در هر جایگاهی به مردم خدمت می‌کنند یک پاسدار است.
جعفری بیان کرد: انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی از سیره حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ایثارگری‌های بسیاری در راه دفاع از اسلام و ایران داشته‌اند و در هر زمان منشأ خدمات ارزنده برای مردم صبور ایران اسلامی بوده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: آرامش امروز خود را مدیون جان‌فشانی پاسداران سرافراز و ایثارگری جانبازان عزیزمان می‌دانیم که هشت سال دفاع مقدس، با بصیرت و ایمان راسخ به خداوند متعال، غیرتمندانه از ایران اسلامی دفاع کردند و آسایش و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روزه پاسدار، پاسداران، اعیاد شعبانیه، تمدن سازان انقلاب اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو