در همایش رای اولی های صالح آباد عنوان شد

انتخابات مسیر آینده را ترسیم می کند

مدیر مدرسه علمیه شهرستان بهار گفت: شرکت در انتخابات مسیر آینده کشور به سمت توسعه و آبادانی را مشخص می کند.
انتخابات مسیر آینده را ترسیم می کند
1402/12/02 - 12:29
تاریخ و ساعت خبر:
190389
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از همدان : بانو قاسمی در همایش رای اولی ها در دبیرستان دخترانه کوثر صالح آباد با تبیین جایگاه انتخاب در زندگی عمومی انسان ها اظهار داشت: خداوند انسان را آزاد آفریده و نعمت انتخاب در زندگی را به او اعطا کرده است.
وی خطاب به دانش آموزان افزود: همانطور که شما در انتخاب شغل، همسر،رشته تحصیلی آزاد هستید و هر انتخابی را در مسیر توسعه فردی و اجتماعی خود انجام می دهید به همان میزان نیز در انتخاب افراد برای واگذاری مسئولیت نیز آزاد هستید تا مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموارتر نماید.

این فعال فرهنگی گفت: ماه آینده یکی از رویدادهای مهم سیاسی در کشور رقم می خورد و شما با حضور و مشارکت در انتخابات سرنوشت خود و کشور را تعیین می کنید.

قاسمی به برخی تبلیغات سوء از سوی بدخواهان و دشمنان کشور اشاره و افزود: هر چقدر تبلیغات دشمنان برای شرکت نکردن مردم و شما رای اولی ها پررنگ تر می شود به منزله آن ست که انتخابات از جایگاه مهم و ویژه ای برخوردار است.
وی در پایان عدم شرکت در انتخابات را اعطای حق آزادی و انتخاب خود به دیگری برشمرد و ابراز امیدواری کرد مردم و دانش آموزان به خصوص رای اولی ها با درک شرایط کشور متعهدانه و مسئولانه در انتخابات پیش رو شرکت نمایند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، رای اولی ها، رویداد مهم سیاسی، آینده
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو