برگزاری همایش بادیگاردها در شهرستان ملایر

همایش بادیگاردها به منظور آمادگی و آموزش نسل جوان در خصوص حراست از فضای مجازی و تولید و نشر محتوای مناسب در فضای مه‌آلود راست‌ها و دروغ‌ها در شهرستان ملایر برگزار شد.
برگزاری همایش بادیگاردها در شهرستان ملایر
1402/12/02 - 11:53
تاریخ و ساعت خبر:
190406
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در ملایر، همایش بادیگاردها به منظور آمادگی و آموزش نسل جوان در خصوص حراست از فضای مجازی و تولید و نشر محتوای مناسب در فضای مه‌آلود راست‌ها و دروغ‌ها در شهرستان ملایر برگزار شد. این همایش با حضور مقداد خداداد فعال رسانه و مجری برنامه های پایش و عیار اولین روز در سالن شهید آوینی سپاه مخصوص جوانان و نوجوانان مساجد سطح شهر و روز دوم در شهید مدرس برگزار شد.

استاد خداداد در این همایش از بایدها و نبایدها و انگیزه حضور در انتخابات به ایراد سخن پرداخت.

ایشان افزود: حضور در پای صندوق ها یعنی خودمان دخیل در انتخابات هستیم. اگر مشارکت نکنیم باز هم سهیم هستیم اما این بار در تصمیمی که دیگران گرفته اند و ممکن از انتخاب غلطی باشد و ما در مقابل آن سکوت کرده ایم .
ایشان در ادامه به افراد زیر سن قانونی برای انتخابات افزود: که اگر به سن مشارکت در انتخابات نرسیده اید خانواده های خود را تشویق به حضور نموده و به آنها بفهمانید بی تفاوتی در این امر مهم تباه کردن آینده ی شماست ...
این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) شهرستان ملایر برگزار گردید.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش بادیگاردها، فضای مجازی، نسل جوان، فضای مه آلود
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو