یادداشت

زنان می توانند افسران جنگ نرم انقلاب باشند

و به یمن وجود رهبران انقلاب، زنان عفیف وبا صلابت ایران اسلامی به این باور رسیده اند که می توانند افسران جنگ نرم انقلاب باشند؛ خواه در فضای فیزیکی و در محافل و مجالس و زدن درب خانه ها خواه در فضای مجاری و رسانه های گروهی.
زنان می توانند افسران جنگ نرم انقلاب باشند
1402/12/07 - 07:47
تاریخ و ساعت خبر:
190506
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی؛ زن مهمترین و تاثیر گذارترین مامور تغییر رفتارهای خانوادگی و اجتماعی است. بخصوص زنان مسلمان ایرانی که تاریخ شاهد آن است. زیرا زنان مسلمان الگویی ماندگار همچون حضرت زهرا سلام الله علیها دارند که در عرصه های مختلف نقش افرینی داشته اند؛ ازجمله وقتی که با سخنان و خطاب و عتابشان، زنان مدینه را به جوش و خروش واداشتند؛ تا مردانشان را وادار به حرکت کنند.
ویاوقتی که امام زمان خود را تنها دیدند و دیدند مردم در انتخاب راه اشتباه کرده اند در پی حهاد روشنگری محله به محله و خانه به خانه افشاگری می کردند.
زنان عصر امروزبه تاسی از حضرت می دانند پررنگترین نقش را در عرصه سیاسی و دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات دارند.
و به یمن وجود رهبران انقلاب، زنان عفیف وبا صلابت ایران اسلامی به این باور رسیده اند که می توانند افسران جنگ نرم انقلاب باشند؛ خواه در فضای فیزیکی و در محافل و مجالس و زدن درب خانه ها خواه در فضای مجاری و رسانه های گروهی.
نه تنها زنان به این خودباوری رسیده اند؛ بلکه مردان و زنان دنیا و حتی دشمنان ما، زنان را مؤثرترین ماموران تغییر و تحول ایران اسلامی می دانند.
وقتی برگه های تاریخ ایران اسلامی را ورق می زنیم می بینم هرگاه ولی جامعه، حکم حرکت و جهاد سر می دهد این زنان هستند که اولین پرچم داران حرکت هستند. و همسران و فرزندان خود را نیز به حرکت ترغیب و تشویق می کنند؛ مانند تحریم تنباکو، پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.
زنان ایران اسلامی نشان دادند تاریخ ساز و تمدن سازند و در بزنگاهای تاریخی شعاری را زیر لب زمزمه می کند "کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود. "
و این بار نیز در انتخابات اسفند 1402 امر ولی را لبیک گفته اند: با یک دست کودک در گهواره می جنبانند، با دست دیگر جامعه را تشویق به مشارکت در انتخابات می کنند. زیرا می دانند اگر ایرانی امن، مقتدر و انقلابی برای فرزندان خود می خواهند باید مجلس انقلابی را رقم بزنند.
و این میسر نخواهد شد مگراینکه زینب وار مردم را به انتخاب فرد اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت نمایند.
و اگر با نگاه تمدن سازی نگریسته شود مجلسی انقلابی می تواند هموار کننده زمینه ظهور حضرت حجت باشد و آینده ای روشن را برای تاریخ رقم بزند.

یادداشتی از: عذرا موذنی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، افسران جنگ نرم، انقلاب،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو