«نسخه حضور» پزشکان سمنانی برای شرکت در انتخابات+ تصاویر

پزشکان سمنانی از اقشار مختلف مردم دعوت کردند تا ضمن حضور در انتخابات، در تعیین آینده کشور و استان خود سهیم باشند.
«نسخه حضور» پزشکان سمنانی برای شرکت در انتخابات+ تصاویر
1402/12/08 - 08:29
تاریخ و ساعت خبر:
190560
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران، استان سمنان؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش است؛ آوردگاهی که مستلزم حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران است. اقشار مختلف مردم استان سمنان همچون دیگر استان های کشور از کارگر، پزشک، مهندس، خانه دار، معلم، محصل و دانشجو بار دیگر ثابت خواهند کرد که پای کار انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.
با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، پزشکان استان سمنان نیز با راه اندازی کمپین نسخه حضور از عموم مردم دعوت می کنند تا در انتخابات شرکت کنند و از حق مسلم خود برای تعیین و اصلاح قوانین کشور استفاده کنند.
عباس نصیری سرپرست بیمارستان شفا سمنان در نسخه خود نوشت: گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان در انتخابات شرکت می کنم تا کشورم آباد و سربلند باشد.

ساتی نیک درزی متخصص زنان، زایمان و نازایی نیز نوشته است: به علت مشارکت حداکثری، حضور مقتدرانه مردم ایران جهت تعیین سرنوشت خود در این انتخابات شرکت می کنم و با رأی خود اقتدار نظام را اعلام می کنم.

حمیدرضا ابراهیمیان، معاون درمان شبکه بهداشت و درمان دامغان و عضو شورای بسیج جامعه پزشکی به شرکت در انتخابات در نسخه خود نوشت: شرکت در انتخابات استفاده از حق و قدرت انتخاب هر فرد و تکلیف شرعی و قانونی است؛ لذا شایسته است انسان از این حق و توانمندی به نحو مطلوب استفاده نماید، ضمن مشارکت خود، همگان را به شرکت در انتخابات 11 اسفند1402 دعوت می نمایم.

محمد سلطانی از دیگر پزشکان سمنانی نیز این گونه در نسخه خود نوشته است: طبق قرمایش مقام معظم رهبری«همچون که انتخابات یک تکلیف الهی است، انتخاب اصلح نیز یک تکلیف الهی است»؛ چس همچون دیگر هموطنان با بصیرت خود در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه، ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.۶۸۱
شعبه اخذ رأی در استان سمنان شامل ۴۸۲ شعبه شهری و ۱۹۹ شعبه روستایی برای جمع‌آوری آرای مردمی در انتخابات پیش‌رو پیش‌بینی شده است.
تهیه و تنظیم؛ زکیه زکی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نسخه حضور، پزشکان سمنانی، شرکت در انتخابات، انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات 1402
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو