یادادشت /

«ملت رسول الله» دیروز، آرزوهای دشمن را زیر قدم‌های استوار و با صلابتش له کرد

در صفوف راهپیمایی دیروز آرزوهای دشمن زیر قدم‌های استوار و با صلابت ملت له شد. در صف خواهران محجبه، عفیف و با اصالت؛ نام مبارک حضرت آقا زینت و برکت شعارهای انقلابی شده بود و چقدر زیبا، غنی و در بردارنده پیشینه ای به صدراسلام تعارض مبنایی بین جنود رحمانی وجنود شیطانی در بحث ادله وقتی مویدی برای یک طرف نباشد و دلیل مفقود باشد آیا ادعای بدون دلیل نیست ؟
«ملت رسول الله» دیروز، آرزوهای دشمن را زیر قدم‌های استوار و با صلابتش له کرد
1401/07/04 - 10:00
تاریخ و ساعت خبر:
141674
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از لرستان : یادداشت آرزو فلاحی نیا ،مدرسه علمیه بنت الرسول «س» طی حضور حماسی و دشمن شکن مردم ایران در راهپیمایی ضد اغتشاشات دیروز .
سلبرتیهای نمکدان شکن که دربیع وشراء و معاوضه ثمن ومثمن دینشان را فروختند به دنیا آیا می دانند که پیوستن به جنود شیطانی چه ضمانت اجرایی دارد؟ آیا می دانند حقیقت اقاله پذیر نیست ؟
در صفوف راهپیمایی دیروز که آرزوهای دشمن را زیر قدم‌های استوار و با صلابتشان له کردند در صف خواهران محجبه، عفیف و با اصالت نام مبارک حضرت آقا زینت و برکت شعارهای انقلابی شده بود، «خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است » چقدر زیبا وغنی و در بردارنده پیشینه ای به صدراسلام تعارض مبنایی بین جنود رحمانی وجنود شیطانی در بحث ادله وقتی مویدی برای یک طرف نباشد و دلیل مفقود باشد آیا ادعای بدون دلیل نیست ؟
راستی منافقین برای اثبات نفاق خود چه دلیلی دارند که اقامه کنند جز خواری ورسوایی. منافقین وجیره خوارانش بدانند که سالهای سال است مادر نفاق« رجوی لائیک» را گفته ایم و می گوییم « سالبه جزئیه عکس مستوی ندارد»
سلبرتیهای نمکدان شکن که دربیع وشراء و معاوضه ثمن ومثمن دینشان را فروختند به دنیا آیا می دانند که پیوستن به جنود شیطانی چه ضمانت اجرایی دارد؟
آیا می دانند حقیقت اقاله پذیر نیست
فروختن عزت و غیرت ومعاوضه آن با مثمنی به ارزش وعده اقامت در سرزمین کفر وتنفس در بین آدمهایی که دم وباز دمشان را با انرژی گوشت خوک تامین می کنند آیا خواری و ذلت نیست ؟
چه بد سرنوشتی که ساختند آنرا برای خود ودرخت عمرشان مصداق عینی شجره خبیثه است که پیوستند به جمع اعدء الله ، چه ابترند ابتر
بفضل الهی وعنایت ولی نعمت انقلاب امام عصر (عج) این انقلاب « توتی اکلها کل حین باذن ربها» که منتسبان به آن مصداق عینی شجره طیبه هستند و زیر لوای کوثرندکوثر چه نیک غایتی وچه زیبا سعادتی
قال رسول الله« صلی الله علیه و آله و سلم »
⁦«ولاية علي بن ابي طالب ولاية الله‏و حبه عبادة الله و اتباعه فريضة الله‏و اولياؤه اولياء الله و اعداؤه اعداء الله‏و حربه حرب الله وسلمه سلم الله عز وجل» ولايت علي بن ابيطالب(علیه السلام) ولايت‏ خداست، دوست داشتن او عبادت خداست، پيروي کردن او واجب الهي است و دوستان او دوستان خدا و دشمنان او دشمنان خدايند، جنگ با او، جنگ با خدا و صلح با او، صلح با خداي متعال است «امالي صدوق: 32»
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
«ملت رسول الله» دیروز، آرزوهای دشمن را زیر قدم‌های استوار و باصلابتشان له کرد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو