بیانیه دانش آموزان شهرستان صومعه سرا در محکومیت علمیات تروریستی شاهچراغ

در بخشی از بیانیه دانش آموزان شهرستان صومعه سرا آمده است: « دانش آموزان انقلابی و آزاده خواه این سرزمین کهن ضمن محکوم کردن حوادثی که برهم زننده نظم و امنیت جامعه است از آشوبگران و تجزیه طلبانی که با اقدامات هنجارشکنانه خود ثابت کردند،بازیگرانی در پازل دشمنان این سرزمین هستند، اعلام انزجار می نمایند.»
بیانیه دانش آموزان شهرستان صومعه سرا در محکومیت علمیات تروریستی شاهچراغ
1401/08/08 - 12:07
تاریخ و ساعت خبر:
142603
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - دانش آموزان شهرستان صومعه سرا استان گیلان با صدور بیانیه ای ضمن اعلام انجاز از رفتار اغتشاشگران در آشوب های اخیر ، علمیات تروریستی حرم احمد بن موسی ، شاهچراغ در شیراز که منجر به شهادت سه تن از دانش آموزان و جمعی از هموطنان عزیزمان شد، محکوم کرند.

متن این بیانیه بدین شرح

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ

▫️ایران اسلامی عزیزما، در این روزها شاهد حوادث تلخ و ناگواری بوده که مردم نوع‌ دوست کشورمان را عزادار کرده است.

حال متاسفانه دشمنان قسم خورده ملت ایران، کاسب مآبانانه و هدفمند این اتفاق تلخ را دستاویزی برای جریحه دار کردن احساسات مردم قرار داده اند و به دنبال پیشبرد اهداف شرارت‌بار خویش هستند و با ترغیب مردم به ویژه جوانان به آشوبگری و تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، اصل و اساس نظام اسلامی رانشانه گرفته اند.

دانش آموزان انقلابی و آزاده خواه این سرزمین کهن ضمن محکوم کردن حوادثی که برهم زننده نظم و امنیت جامعه است از آشوبگران و تجزیه طلبانی که با اقدامات هنجارشکنانه خود ثابت کردند،بازیگرانی در پازل دشمنان این سرزمین هستند، اعلام انزجار می نمایند.

لازم به ذکر است، خناس های داخلی و معاندین خارج نشین که امروز حجاب را به دستاویزی برای نفرت پراکنی علیه نظام اسلامی مبدل ساخته‌اند در مقابل خشونت های آشکاری که در کشورهای مدعی حقوق بشر و حقوق زنان نسبت به زنان رخ می دهد مزورانه سکوت کرده وحتی جرئت انتقاد کردن ندارند.
حجاب از ارزش های برجسته و متعالی دین مبین اسلام است که هدفی جز حفظ کرامت زنان نداشته و نظام اسلامی همواره پاسدار آن بوده وخواهد بود.

و اما نهادهای متولی امر باید سیاست ها و رویه های نادرست در این زمینه و دیگر زمینه های موجود در کشور را اصلاح نمایند تا گامی موثر برای جلب رضایت مردم و اعتماد سازی در جامعه برداشته شود.

مهرماه 1401

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بیانیه دانش آموزان شهرستان صومعه سرا در محکومیت علمیات تروریستی شاهچراغ
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو