ضدانقلابی که کارش کاسبی با احساسات دختران و زنان است/ ماجرای افشاگری ها درباره درآمد مصی علینژاد از فریب جوانان

اخیرا فایل صوتی از مجری مبتذل شبکه ضدانقلاب من و تو در فضای مجازی منتشر شده که در آن "سالومه سیدنیا" درباره درآمدزایی علینژاد از تهییج و استفاده از احساسات دختران و زنان برای خود کسب می کند، برای دوست خود حرف می زند. وی مطرح می کند علینژاد قصد داشته یک فایل صوتی را به مبلغ گزافی به مدیر شبکه من و تو بفروشد و از این نظر تنها در خصوص ادعای پوچ حمایت از زنان ایرانی سنگ خود را به سینه می زند و منفعت مالی خود را کسب می کند.
ضدانقلابی که کارش کاسبی با احساسات دختران و زنان است/ ماجرای افشاگری ها درباره درآمد مصی علینژاد از فریب جوانان
1401/07/09 - 09:28
تاریخ و ساعت خبر:
141818
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ضدانقلابی که کارش کاسبی با احساسات دختران و زنان است/ ماجرای افشاگری ها درباره درآمد مصی علینژاد از فریب جوانان
حوادث اخیر اگرچه با تحرکات همیشگی ضدانقلاب توامان شد اما پشت پرخی نیات این افراد وطن فروش را نیز به خوبی آشکار کرد.
اخیرا مصی علینژاد که در این حوادث سعی کرد از خارج از کشور خود را لیدر اغتشاشگران توصیف کند، بیشتر از گذشته با افشاگری های همپالگی هایش رسوا شد.

اخیرا فایل صوتی از مجری مبتذل شبکه ضدانقلاب من و تو در فضای مجازی منتشر شده که در آن "سالومه سیدنیا" درباره درآمدزایی علینژاد از تهییج و استفاده از احساسات دختران و زنان برای خود کسب می کند، برای دوست خود حرف می زند.
وی مطرح می کند علینژاد قصد داشته یک فایل صوتی را به مبلغ گزافی به مدیر شبکه من و تو بفروشد و از این نظر تنها در خصوص ادعای پوچ حمایت از زنان ایرانی سنگ خود را به سینه می زند و منفعت مالی خود را کسب می کند. تا جایی این افشاگری پیش رفته که مجری من و تو می گوید علینژاد تنها کاسب اغتشاشات است و به خاطر اختلافاتی که میان وی و مدیر شبکه من و تو وجود دارد، تصویر علینژاد دیگر از این شبکه پخش نمی شود و وی بیشتر در شبکه ایران اینترنشنال که با دلارهای هنگفت صعودی ها اداره می شود، حضور می یابد و این شبکه که با پولپاشی علیه کشورمان دایر است، پذیرای علینژاد است.


پیشتر نیز «شاپرک شجری‌زاده» از همکاران «مصی علینژاد» در پروژه آمریکاییِ ترویج بی‌حجابی در بین زنان و دختران ایرانی، با اعتراف به درآمد هنگفت این عنصر ضدانقلاب از طریق راه‌اندازی پروژه مذکور، گفت: “او در بروکلین (محله قدیمی و گران‌قیمت نیویورک) خانه‌ای ویلایی دارد که قیمتش ۱/۷ میلیون دلار است. این نتیجه موفقیت علینژاد در کارهایش است!”
این عنصر ضدانقلاب مدت‌هاست که با تلاش برای فریب دختران و زنان ایرانی سعی در ترویج بی‌حجابی میان آن‌ها دارد تا با ایجاد تشویش پروژه های بیشتری گرفته و جیب خود را پر کند.

همچنین در سال های گذشته ویدئویی از اسناد ارتباط مستقیم مسیح علینژاد با دستگاه‌های جاسوسی و امنیتی آمریکا منتشر شده است که نشان می‌دهد مسیح علینژادی که به گفته خودش در دوره مجلس هفتم لنگ هفت هزار تومان پول بوده حالا در خانه ۲۱ میلیاردی در بروکلین آمریکا زندگی می‌کند و به ریش فریب خوردگانش می خندد!
حالا وی در خارج از کشور پروژه گرفته و درامدزایی می کند تا جایی که در میان ضدانقلاب هم به عنوان یک کاسب حقوق زنان شناخته می شود اما برای جوانان این مرز و بوم که بازیچه های آنان هستند برنامه های چالش برانگیز طراحی و آنان را با فریبکاری ترغیب به انجام آن می کند.

این فریبکاری ها تا جایی بوده است که "محسن کیایی" بازیگر سینما در واکنش به اتفاقات اخیر خطاب به علینژاد و سرکرده منافقین که وی نیز در این زمینه کاسبی می کند، می نویسد:
"شما که فقط به فکر خودتان و جیب‌تان هستید و جان جوانان و دختران و پسران را با دلار معاوضه می‌کنید، با اشک تمساح مردم را احساساتی نکنید!"

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ضدانقلابی که کارش کاسبی با احساسات دختران و زنان است/ ماجرای افشاگری ها درباره درآمد مصی علینژاد از فریب جوانان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو