سلبریتی ها خود هم هیزم آشوب افکنی شدند/ بی آبرویی خانم بازیگر فراری میان حامیان فتنه

خانم بازیگر با فحاشی و بی آبرویی از جمع کسانی که برایشان توییت حمایتی می زد ترد شد.
سلبریتی ها خود هم هیزم آشوب افکنی شدند/ بی آبرویی خانم بازیگر فراری میان حامیان فتنه
1401/07/11 - 10:24
تاریخ و ساعت خبر:
141882
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد: در شهر دوسلدورف آلمان جمع اعتراضی محدودی شکل گرفت که حامیان آشوب های اخیر برای شعله ور ماندن آن گرد هم جمع شدند. افراد خارج نشینی که سعی دارند خود در میانه ایستادند و بلوا و آتش در گود ایجاد کنند.
در این میانه " مهناز افشار" بازیگری که دچار انحرافاتی شد و به خارج از کشور رفت، در این جمع حضور یافت و جالب اینجاست که جمع حاضر به سمت وی با فحش و ناسزل حمله ور شده و عاقبت وی را فراری دادند.
این فیلم که توسط شبکه ضدانقلاب " من و تو " پخش شد مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و از آن به عنوان یک درس عبرت بزرگ برای سلبیریتی هایی که در داخل کشور با امکانات این مرز و بوم چهره می شوند و با رفتارها و ظرفیت پایینی که از خود بروز می دهند عاقبت به دامن ضدانقلاب پناه می برند، صحبت و گفت و گو می شود.

شبکه هایی ضدانقلابی همچون من و تو که به این سلبریتی تریبون دادند حالا خود بساط تخریب و بی آبرو کردن آنان را فراهم می کنند.
گفته می شود " محسن نامجو" خواننده پرحاشیه خارج نشین هم از این تجمع ترد و بیرون انداخته شده است. وی نیز با امکانات رسانه های داخلی مطرح شد و اشتباهات فاحشی برای رسیدن به مسیر امروز مرتکب شد و حالا می خواست خود را در جمع حامیان آشوبگران اخیر جای دهد که با فضاحتی تمام بی آبرو و از جمع معاندین هم ترد شد!

انزوای این افراد در حالی است که در کشورشان بسیار مورد توجه رسانه ها بودند و با احترامی که در خور یک هنرمند بود با آنان برخورد می شد اما کار را به جایی رساندند که با تهمت پراکنی علیه کشوری که محیط رشد آنان بود مترود و متروک عام و خاص شده اند‌ و نه هنرشان دیگر ارزنده است و نه شخصیت شان در خور احترام.
درواقع باید به این نکته اشاره کرد که سلبریتی هایی که بساط آشوب را فراهم و در آتش آن دمیدند خود به هیزمی برای این آتش بدل شدند و آشوب ها حامیان خود را هم بلعید.
مهناز افشار که با توییت های ساختارشکنانه سعی کرد میان ضدانقلاب جایگاهی پیدا کند، به خارج از کشور رفت و دستمزد این توییت پراکنی ها علیه کشورش مورد توهین قرار گرفتن توسط کسانی بود که از آنان حمایت می کرد و با فحش و ناسزاهای همین عناصر مجبور به فرار از بین آنان شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سلبریتی ها خود هم هیزم آشوب افکنی شدند/ بی آبرویی خانم بازیگر فراری میان حامیان فتنه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو