خزعلی: حمله تروریستی ناشی از درماندگی دشمنان نظام در برابر اتحاد مردم است

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با صدور پیام تسلیتی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد و گفت: این حمله تروریستی ناشی از درماندگی دشمنان نظام در برابر اتحاد مردم است.
خزعلی: حمله تروریستی ناشی از درماندگی دشمنان نظام در برابر اتحاد مردم است
1401/08/05 - 20:07
تاریخ و ساعت خبر:
142544
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، انسیه خزعلی درباره حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز اظهار داشت: حمله تروریستی به حرم حضرت احمدبن‌موسی (ع) در شیراز که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شده است، ناشی از درماندگی دشمنان نظام و ملت در مقابل اتحاد و ایستادگی مردم ایران است.
وی تصریح کرد: شهادت جانسوز شهروندان عزیز در این حمله تروریستی را به رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت ایران به‌ویژه بازماندگان و خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند برای شهدای این حادثه، علوّ درجات و برای بازماندگان آنها صبر و تسلای الهی و برای مجروحین این حادثه دردناک ، آرزوی سلامتی و شفای عاجل می‌کنم.
بر اثر اقدام تروریستی عصر چهارشنبه در حرم امامزاده شاهچراغ(ع) شیراز ۱۵ نفر از هموطنان کشته و همچنین در این حادثه تروریستی ۲۷ نفر زخمی شدند. این حمله تروریستی در یکی از شلوغ‌ترین ساعات در حرم شاهچراغ روی داده است به همین دلیل سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام شد.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، تروریست، شاه‌چراغ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو