رابطه جنسی که ارگانیسم بدن و روح را ویران می کند!

همجنسگرایی ؛ بدترین نوع انحرافات اخلاقی / انزوا و بیگانگی از خوش پیامد همجنسگرایی در غرب

روابط نامشروع خارج از عرف چون همجنسگرایی در ارگانیسم بدن انسان و حتی در سلسله اعصاب و روح اثرات ویرانگری دارد: مرد را از یک مرد کامل بودن ، و زن را از یک زن کامل بودن ساقط می­کند، به طوری که چنین زنان و مردان همجنس باز، گرفتار ضعف جنسی شدید می­شوند و قادر نیستند پدر و مادر خوبی برای فرزندان آینده خود باشند و گاه قدرت بر تولید فرزند را به کلی از دست می­دهند.
همجنسگرایی ؛ بدترین نوع انحرافات اخلاقی / انزوا و بیگانگی از خوش پیامد همجنسگرایی در غرب
1401/11/03 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
144636
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان - معین الدینی استاد حوزه و دانشگاه : انسان از راه­های مختلفی می­تواند نیاز جنسی خود را برطرف کند؛ اما صرف وجود راه­های متنوع دلیل بر صحیح بودن همۀ آنها نیست؛ فرق می­کند. انسان برای ارضای نیاز جنسی خود راه­های گوناگونی مانند ازدواج، همجنس بازی و خود ارضایی را پیش روی خود دارد؛ اما باید بنگرد که کدام یک از نظر شرعی، اجتماعی و قانونی صحیح است تا همان را برگزیده و از بقیه اجتناب کند. دین مبین اسلام انسان را به ارضای طبیعی غریزۀ جنسی از طریق ازدواج فرا خوانده است.تنها راه صحیح ارضای نیاز جنسی در انسان ازدواج است، چه دائم و چه موقت. البته منظور ما از ازدواج، پیوند زناشویی بین دو جنس مذکر و مونث می باشد، نه ازدواج هم جنس با هم که امروزه در بعضی از کشورها نوعی ازدواج به حساب می آید و حتی به صورت قانونی در آمده است.
(همجنس گرایی) چه در میان مردان باشد (لواط) و چه در میان زنان (مساحقه) از بدترین انحرافات اخلاقی است که سرچشمه مفاسد زیادی در جامعه خواهد بود.
اصولا طبیعت زن و مرد آن چنان آفریده شده است که آرامش و اشباع سالم خود را در علاقه به جنس مخالف (از طریق ازدواج سالم ) می­بینند، و هرگونه تمایلات جنسی در غیر این صورت ، انحراف از طبع سالم انسانیص:55
و یک نوع بیماری روانی است که اگر به آن ادامه داده شود روز به روز تشدید می­گردد و نتیجه­اش بی میلی به (جنس مخالف ) و اشباع ناسالم از طریق (جنس موافق ) است .
این گونه روابط نامشروع در ارگانیسم بدن انسان و حتی در سلسله اعصاب و روح اثرات ویرانگری دارد: مرد را از یک مرد کامل بودن ، و زن را از یک زن کامل بودن ساقط می­کند، به طوری که چنین زنان و مردان همجنس باز، گرفتار ضعف جنسی شدید می­شوند و قادر نیستند پدر و مادر خوبی برای فرزندان آینده خود باشند و گاه قدرت بر تولید فرزند را به کلی از دست می­دهند.
افراد (همجنس گرا) تدریجاً به انزوا و بیگانگی از اجتماع و سپس بیگانگی از خویشتن رو می­آورند، و گرفتار تضاد پیچیده روانی می­شوند، و اگر به اصلاح خویش نپردازند ممکن است به بیماری­های جسمی و روانی مختلفی گرفتار شوند.
به همین دلیل و به دلائل اخلاقی و اجتماعی دیگر، اسلام شدیدا همجنس گرایی را در هر شکل و صورت تحریم کرده ، و برای آن مجازاتی شدید که گاه به سرحد اعدام می­رسد قرار داده است
در قرآن مجید در سوره­های اعراف ، هود، حجر، انبیاء، نمل و عنکبوت اشاراتی به وضع قوم لوط و گناه شنیع آنها شده است ، منتها در هر مورد تعبیرش با مورد دیگر متفاوت است ، در حقیقت هر کدام از این تعبیرات به یکی از ابعاد شوم این عمل ننگین اشاره می­کند:
در سوره اعراف می­خوانیم که لوط به آنها می­گوید: «بل انتم قوم مسرفون ؛ شما جمعیتی اسرافکارید.»(1)
در سوره انبیاء می­خوانیم : «و نجیناه من القریه التی کانت تعمل الخبائث انهم کانوا قوم سوء فاسقین ؛ ما لوط را از قریه­ای که خبائث انجام می­داد رهایی بخشیدیم ، آنها قوم بد و فاسقی بودند.»(2)
و در سوره شعراء آیه 166 می­خوانیم که لوط به آنها می­گوید: «بل انتم قوم عادون ؛ شما جمعیت تجاوزگری هستید».
و در سوره نمل آمده است : «بل انتم قوم تجهلون ؛ شما قومی جاهل و نادانید.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همجنسگرایی، انزوا، انحرافات اخلاقی، بیماری جنسی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کرمان
V
آرشیو