یادداشت / محسن سنجری

لشکر شیطان در جنگ با خدا/ اسلام، فاتح همه سنگرهای کلیدی جهان

هر چند جوامع غربی تلاش های وافری دارند تا نگاه مردمشان را واعتماد آنها را با یک برنامه ریزی جهت دار تغییر دهند اما جهان در حال پوست اندازی و سوق به جایی که در باطن هر شخصی غلیان دارد وآن معنویت حقیقی است که در پرتو کامل ترین دین یعنی اسلام رقم می خورد از این روست که امام فرمودند: اسلام همه سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کر و این قرن قرن اسلام وقرن معنویت است.
لشکر شیطان در جنگ با خدا/ اسلام، فاتح همه سنگرهای کلیدی جهان
1401/11/09 - 09:31
تاریخ و ساعت خبر:
144908
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان : این قرن، قرن اسلام است. این قرن، قرن معنویت است. اسلام عقلانیت را و معنویت را و عدالت را با یکدیگر به ملت‌ها هدیه می‌دهد؛ اسلامِ عقلانیت، اسلامِ تدبر و تفکر، اسلامِ معنویت، اسلامِ توجه و توکل به خدای متعال، اسلامِ جهاد، اسلامِ کار، اسلامِ اقدام؛ این‌ها تعالیم خدای متعال و تعالیم اسلامی است به ما. آیندهٔ بسیار روشنی است.
آن روزی خواهد رسید که امت اسلامی به حول و قوهٔ الهی در اوج اقتدار و استقلال قرار بگیر،شعار «هيهات منا الذلة» ذلت از ما دور است ،امروز تاریخ جهان، تاریخ بشریت، بر سر یک پیچ بزرگ تاریخی است. دوران جدیدی در همه‌ی عالم دارد آغاز می‌شود.
این پیچ تاریخی‌ای که گفتم، عبارت است از تحول از سیطره‌ی چنین دیکتاتوری‌ای به آزادی ملت‌ها و حاکمیت ارزش‌های معنوی و الهی؛ این پیش خواهد آمد؛( امام خامنه ای) امروز رشد اسلام خواهی به اوج خود رسیده ،ومردم جهان از وعده های غلط سردمداران خود خسته شده اند وبه شدت آرزوی یک زندگی آرام وبا معنویت را دارند ،ازاین رو جوامع غربی تلاش های وافری دارند تا نگاه مردمشان را واعتماد آنها را با یک برنامه ریزی جهت دار تغییر دهند .تاشاید آنان رادچار آلزایمر موقت خود فراموشی کنند ،تا بتوانند با یک تنفس مصنوعی خود رابازیافت کنند ،به این گزاره ها دقت کنید:
*هتک حرمت قران در اروپای متوهم حقوق بشر،
*حمله به مساجد در اروپا وآمریکا
*رشد روز افزون تروریست،تکفیر،داعش،وهابیت ،برای وحشت از اسلام
*اعدام،تبعید،حبس،وتوهین به علما در سراسر جهان با طراحی عبری غربی،عربی،
*اعتراضات بی سابقه در سرزمینهای اشغالی ونارضایتی های جهانی از رفتارهای خشن غرب که دخالت در همه جای عالم می کند وغافل از مردم خود هستند.
*حمله به اصلی ترین هویت زن مسلمان که حجاب وعفاف اوست، در کشورهای اسلامی وغیر اسلامی با شعارهای فمنیستی. ونسخه آزادی های نامشروع.
*محدود کردن ویا تعطیل کردن،مراسمات مذهبی مسلمانان در عوض گسترش کلیساهای خانگی وآموزش تعالیم فراماسونری وشیطان پرستی،وپروژه سرقت هویت وپوچ گراهی نیهیلیسم (بی ارزش شدن ارزش ها)
*قوانین غلط ازدواج با محارم در غرب،هم جنس بازی،ازدواج باهمجنس
*طرفداران قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان که شارحان مکتب جرمی ‌بنتام(Jeremy Bentham) و جان ‌استوارت‌ میل(John Stuart Mill) یا همان طرفداران لذت‌باوری و لیبرالیسم هستند.
*وضع قوانین در حمایت از زوفیلیا بازان(ازدواج با حیوانات؛ پدیده‌ای مشمئز کننده و تعریف شده در چارچوب مکتب لذت‌گرایی یا هدونیسم(Hedonism)؛ از جمله مواردی که انسان مدرن به آن مبتلا شده است؛ . هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای جهان و به ویژه کشورهای غربی مسئله ازدواج با حیوانات در حال رایج شدن است. صحبت از ازدواج با حیوانات به تبع، رابطه جنسی انسان با حیوان را مطرح می‌سازد که این امر در نزد ادیان الهی و پیروان‌ آنان بسیار تقبیح شده است.)
*عشق به سومانتا(ازدواج با ربات )نزدیک 52 درصد از مردان و 22 درصد از زنان آلمانی مایل به شرکت در پروژه آزمایشی ارتباط جنسی با یک روبات مجهز به هوش مصنوعی و دارای مهارت‌های مکانیکی پیچیده هستند؛ به شرطی که این آزمایش بصورت رایگان و محرمانه انجام شده و هویت داوطلب فاش نشود. نتیجه این تحقیقات در کشور انگلستان متفاوت بوده است. 47.4 درصد از مردان و 19.5 درصد از زنان انگلیسی، مایل به رابطه جنسی با یک روبات هستند. در کشور آمریکا نیز پاسخ‌ها شبیه به کشور انگلستان بوده و به ترتیب حدود 49.6 و 20 درصد از مردان و زنان آمریکایی، علاقمند به این کار هستند.
*سولوگامی(SOLOGAMY) یکی از الگوهای جدیدی است که در آن فرد با خود ازدواج می‌کند. این روند در حال رشد، بیشتر در کشورهای ژاپن، استرالیا، تایوان، انگلیس و ایالات‌متحده مشاهده ‌شده است.
اما تغییرات ودگرگونی ها در سطح جهان کاملا محسوس است،جهان در حال پوست اندازی وسوق به جایی که در باطن هر شخصی غلیان دارد وآن معنویت حقیقی است که در پرتو کامل ترین دین یعنی اسلام رقم می خورد از این روست که امام فرمودند: اسلام همه سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.واین قرن قرن اسلام وقرن معنویت است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرهنگ مبتذل غربی، اسلام ستیزی، توهین به مقدسات اسلامی، پوست اندازی جوامع غربی، گرایش به اسلام
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو