یادداشت / محسن سنجری

کاسبان فتنه چه کسانی هستند؟

این کاسبان فتنه به طور شفاف چه کسانی هستند، بانیان فتنه اسراییلی آمریکایی۸۸مثل موسوی،کروبی،خاتمی باعثان وبانیان وضع موجود اقتصادی کشور در قرار دادهای توهمی وخیالی مثل برجام که این روزها هنوز باتوهم برجام دنبال باز تولید فتنه هستند.
کاسبان  فتنه چه کسانی هستند؟
1401/12/04 - 07:48
تاریخ و ساعت خبر:
145464
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - قران کریم وقتی به واژه فتنه اشاره می کند از؛«وَ الْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ» وَ الْفِتْنَةُ أَکْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ استفاده می کند فتنه به دلیل پیچیدگی وخاص بودن آن وترسناک بودنش،نیاز به چراغ مه شکنی به اسم بصیرت دارد،اما در برخورد با فتنه ها امیر المومنین می فرماید«کنْ فِی الْفِتْنَةِ کابْنِ الَّلبُونِ لا ظَهْرٌ فَیرْکبُ وَ لا ضَرْعٌ فَیحْلَبُ» در فتنه ها، چون شتر کمتر از دوساله( ابن لبون) باش نه پشتی دارد که سوارش شوند و نه شیری دارد که بدوشند.اما در فتنه ها در هردوران شکل آنها قابل تغییر اماهیچ گاه باطل با چهره باطل خویش عرضه نمي شود, بلکه لباس حق را برآن مي پوشانند و سپس به مردم عرضه مي کنند امروز ما در عرصه حکومت اسلامی شاهد کاسبان فتنه ای هستیم که به طور میانگین هر ۱۰سال یک بار طراحی می شوند اما در دهه اخیر به نظر فتنه ها برای تولید کنندگان آن موجب درامدهای سیاسی اقتصادی شده به طوری که در سال ۸۸درفتنه آمریکایی اسراییلی نتانیاهو از سران فتنه به سرمایه های اسراییل یاد می کند.ودر سالهای بعد چنان رفتارحساب شده ای با سران فتنه دارد که آنان برای عرض اندام با تعابیر آزادی بیان،حقوق شهروندی،حمله به مجلس خبرگان،زیر سوال بردن شورای نگهبان،حمله به ولایت فقیه،جرات پیدا کردند.
حال سوال اینجاست، این کاسبان فتنه به طور شفاف چه کسانی هستند، بانیان فتنه اسراییلی آمریکایی۸۸مثل موسوی،کروبی،خاتمی
باعثان وبانیان وضع موجود اقتصادی کشور در قرار دادهای توهمی وخیالی مثل برجام که این روزها هنوز باتوهم برجام دنبال باز تولید فتنه هستند.
تیم اقتصادی دولت های اصلاحات وبرخی از بدنه مشاورین دولت روحانی مثل ربیعی آخوندی ،عبدی،و.....
دلالان دلاریزه باز در عرصه خودرو ودلار وطلا
بخش قابل توجهی از سران اصلاحات به طور مستقیم وغیر مستقیم که آرزوی تغییر در حاکمیت را از بعد از رحلت امام در محافل خود درنشست های ماهانه وبعضا هفتگی دنبال می کنند،ربیعی می گوید:: بیش از ۹۰ درصد از کسانی که در روزهای اول بازداشت شده بودند، بر اساس اطلاعی که من دارم هیچ‌گونه سابقه‌ای نداشتند و این نشان می‌دهد که این صدا، یک صدای طبیعی بود.
تسخیر کنندگان باخیز بلند مجلس آینده که باهدف سکوی پرشی برای تصاحب دولت در سال ۱۴۰۴وبازسعی دارند ذهن مردم را باوعده های سرخرمن سرگرم بازی (مذاکره،صلح،ارتباط باآمریکا)که در ادامه راه می تواند حلال مشکلات باشد.
گردانندگان اتاق جنگ ترکیبی فتنه، برای احیای پهلوی،به همراه سرویس های غربی ومنطقه ای که نقش بسزایی در فتنه اخیر داشتند.
عناصر فراری ودست اندرکاران فرسوده فاسق پهلوی مثل ثابتی،وفراستی،مصی علینژاد،وبرخی سلیبریتیهای اجیر شده نوکر صفت،نوکیسه،
مایوس کنندگان مردم که فسیل های خسته وسرمایه داران ومرفهین بدون درد هستند که بعضاًبا تزهای غلط خود اتوبان ساز دشمنان هستند امثال عباس عبدی که می گوید:باید بگویم که مهم‌ترین سرمایه و میراث این انقلاب که ایجاد اعتماد به نفس نزد مردم و جوانان بود، اکنون چون برف در تابستان سوزان آب و تبخیر شده است! حرکت اعتراضی اخیر نیز که می‌رفت این اعتماد به نفس را زنده کند با سدهایی مواجه شد که شاید حکومت ایجاد این سدها را موفقیت بداند، ولی اصلا چنین نیست، چون ناامیدی را در جامعه رواج می‌دهد. تجربه مواجهه من با افراد این است که خاموش شدن اعتماد به نفس آنان ناشی از فقدان چشم‌انداز نسبت به آینده است.
ناراحتین از اتمام آشوب های خیابانی که آرزوی آنان تغییر نظام با چاشنی تداوم آشوب ها بود. مثل ربیعی که می گویدبروز ناآرامی‌ها در سه سطح انجام گرفت: معترضان همراه با رفتار خشونت‌آمیز، معترضان خیابانی مسالمت‌آمیز و سطح سوم همدلان پشت پنجره‌ای. من معتقدم در پسابحران با اصلاح سیاست‌ها باید به سمت معکوس‌کردن روند پیوستن به اعتراض و کاستن از معترضان خیابانی حرکت شود. در صورت فقدان اصلاحات، همدلان به همراهان اعتراضی تبدیل خواهند شد.
ورشکستگان سیاسی برای ورود به کورس قدرت وجانماندن از این رالی برای کسب قدرت سعی در جلوه گری وپرده برداری از طیف خود به عنوان فرشته نجات ملت را دارند.
امانکته مهمی که امروز سردمداران فتنه بعنوان پاشنه آشیل نظام به آن دل خوش کرده وامید واهی خود را به آن معطوف کرده اند،موضوع مشکلات اقتصادی است که تمام سرمایه خودرا درحال گسیل به این آسیب که میراث شوم نگاه به دستان نامبارک غرب طی ۸سال دولت تدبیر وامید بوده که امروز تکانهای آن اقتصاد را در محاصره دلالیزه ودلاریزه قرار داده که ان شاالله با برنامه ریزی هوشمندانه دولت انقلابی وسرمایه گذاری جهت دار قطعا مسیر توسعه اقتصادی را شاهد خواهیم بود و عرصه جولان طراحان فتنه اقتصادی خیالی را تبدیل به یاس خواهیم نمود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کاسبان فتنه، فتنه گران سال 88، سران اصلاحات ، اتاق جنگ ترکیبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کرمان
V
آرشیو