رفراندومی که انجام شد و افرادی که خود را به خواب زده اند!

برخی سیاسیون ورشکسته با کمک تجریه طلبان و دشمنان نظام، فریاد برگزاری رفراندوم و تغییر قانون اساسی در ایران سر می دهند! به نظر این جماعت هم کور مادر زاد شده اند وهم کَر مادر زاد شده اند، حضور کم سابقه مردم رادر۲۲بهمن انگار ندیدند و فریاد رساتر از گذشته آنان علیه آمریکا، انگلیس، ضد انقلاب و .. نشنیده اند! که این تفکر احمقانه نخ نما وبی اثر را در نشریات و محافل خود فریاد می زنند.
رفراندومی که انجام شد و افرادی که خود را به خواب زده اند!
1401/11/26 - 09:47
تاریخ و ساعت خبر:
145275
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مدتی است ،برخی سیاسیون ورشکسته با کمک اربابان خود،آمریکا،انگلیس،رژیم صهیونیستی، وگروهک های تجزیه طلب، فریاد نامبارکی را از حلقوم شیطانی خود، واز ریزش قلم های شکسته و مغزهای معیوب زنگ خورده خود علیه نظام عربده می کشند آن هم باید در ایران رفراندوم صورت پذیرد باید در ایران قانون اساسی عوض شود به نظر این جماعت هم کور مادر زاد شده اند وهم کَر مادر زاد شده اند، حضور کم سابقه مردم رادر۲۲بهمن انگار ندیدند و فریاد رساتر از گذشته آنان که فریاد مرگ بر آمریکا،ومرگ براسراییل مرگ برضد ولایت فقیه و مرگ بر انگلیس و منافق را ملاحظه نکردند که این تفکر احمقانه نخ نما وبی اثر را عین مگس وز وز کنان در نشریات و در محافل محفلی خود در لاکچری ترین مکان ها و از روی شکم سیری فریاد می زنند یا بیانیه به خط می کنند به نظر فریاد گران رفراندوم دوست ندارند ۲۲بهمن ها ۱۳ آبانی ها و روز قدس مراسمات ملی مذهبی حتی تشییع بزرگ شهید حاج قاسم و حضور بی نظیر مردم دیده شود به نظر این ناچیز تزهای شیطانی باتنوع گروهک ها از یک آبشخور سرچشمه می گیرد. یا به تعبیری مخرج مشترک یکسان دارند .
از این رو این جماعت گرچه ملت شریف ایران محل ارتزاقشان را خوب می داند و در ۲۲بهمن حسابی آنها راهم غافل گیر و هم با شعارهای دشمن شکن آنها را نقره داغ کردند. اما برای مروری هرچند روشن برای مردم، خوب است یک بار دیگر آنها را بشناسیم تا باردیگر با شعرهای دهان پرکن خود راه ومسیر را به غلط نیندازند،از این رو برخی را به اختصار معرفی می کنیم،
برخی از بدنه رادیکال اصلاحات که همیشه در مقابل انقلاب ولو به اندازه یک نیش زدن گارد گرفتند.
موسوی،کروبی،خاتمی بانیان فتنه۸۸که ۲بیانیه میر حسین قبل از اغتشاشات،وبیانیه تغییر قانون اساسی اخیر او موید این نکته است ومحمد خاتمی،که او هم با صدور بیانیه ونطق هایش در واقع یکی از آتش بیاران معرکه گیری رفراندوم است
برخی از وزرای دولت روحانی مثل ربیعی که می گوید: یکی از راه‌های بی‌بدیل جبران این اشتباهات، بازگشت به انتخابات به‌گونه‌ای است که همه بتوانند در آن حضور یافته، و سلایق خود را در یک سبد بزرگ بیابند.
او همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش می گوید: بیش از ۹۰ درصد از کسانی که در روزهای اول بازداشت شده بودند، بر اساس اطلاعی که من دارم هیچ‌گونه سابقه‌ای نداشتند و این نشان می‌دهد که این صدا، یک صدای طبیعی بود.
افرادی که مثل موم در دست جریانهای تجزیه طلب وگروهک های تروریست ومعاند مدام رنگ عوض می کنند. مثل مولوی عبدالحمید او هم خواسته اش رفراندوم است، با تعابیری همچون همه پرسی در تدوین و یا تغییر قانون اساسی دارد. در جای دیگرمی گوید هیچ قانونی در ایران نه قانون اساسی و نه قضایی وحی منزل نیست. همچنین می گوید: قانونی بهروزی به بار می آورد که برامده از مردم ودر خدمت مردم نه در خدمت حراست از امتیازات ناروا و جایگاه کسانی که خویشتن را مافوق قانون می دانند.
صدای رفراندوم از رییس جمهور آمریکا هم بلند شد که او با تمام مشکلاتی که دولتش دست پنجه نرم می کند خواهان آزاد کردن ایران شده.
برخی از سلیبریتی های بی سواد که تفکرات پلید رنده شده تاریخ مصرف گذشته دیگران را توییت می کنند چون خودشان هیچ بنیه ای در اظهار نظر ندارند.
منافقین وسلطنت طلب ها با هماهنگی از یک مرکز خواهان تغییر نظام جمهوری اسلامی هستند. بی بی سی، اینتر نشنال،صدای آمریکا و تحلیلگران سیاسی فراری خزیده در کمپ های منافقین و سلطنت طلب ها رژیم صهیونیستی انگلیس،آمریکا وفرانسه که برنامه ریزی آنها طی ۳دهه گذشته تجزیه سازی ایران بوده از این رو مدام با قومیت ها سعی دارند علیه حاکمیت لشکر کشی کنند که هیچ گاه هم موفق نشدند.
برخی مرتجعین وپادوهای منطقه مثل دولت عربستان وشخص بن سلمان که هیچ گاه در این کشور انتخابات صورت نگرفته وکاملا به شکل موروثی مدیریت می شود وانجا نظام دیکتاتوری قدرت را در دست دارد که حقاً رفراندوم بزرگی می طلبد.
سردمداران تشیع لندنی وتسنن آمریکایی که با استدلال وتحلیل های غلط موجب انحراف در اسلام وشیعه شدند و اکنون با رویکرد رفراندوم سعی دارند از رفقای خود عقب نمانند.
رفراندوم خواسته گروهکهای تجزیه طلب تروریستی مثل منافقین ،کموله ها،پژاک،وپ ک،ک،هم بوده . حال با شناخت این جماعت پیرو خط باطل استکبار جهانی،آیا به این نتیجه انسان نمی رسد که این جماعت باتوجه به تنوع سازمانهای شان ولی ازیک مرکز ارتزاق می کنند چرا چون جمهوری اسلامی ایران امروز نه تنها قطب قوی منطقه آسیاست بلکه ابر قدرت جهانی شده واین همه دشمنی با این تنوع آدم بواسطه رشد فزاینده اوست ودشمن کماکان در حال جمع کردن لشکریان شیطان در مقابل حزب الله است و یقینا پیروز میدان حزب الله است ( فَإِنَّ حِزۡبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلۡغَٰلِبُونَ )
نویسنده : محسن سنجری

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رفراندوم، مردم ایران اسلامی، دشمنان انقلاب اسلامی، تجریه طلبان، راهپمیایی 22 بهمن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو