مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان خبرداد:

خدمات بانوان بسیجی کردستانی به زائران مسافران اربعین حسینی/برپایی موکب خاص خواهران تحت عنوان «من زینبی ام و بانوان فاطمی» + فیلم

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان در گفت وگو باخبرنگار زنان نیوز اقدامات این سازمان را در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای استان کردستان تشریح کرد.
خدمات بانوان بسیجی کردستانی به زائران مسافران اربعین حسینی/برپایی موکب خاص خواهران تحت عنوان «من زینبی ام و بانوان فاطمی»  + فیلم
1402/06/09 - 14:23
تاریخ و ساعت خبر:
173187
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز کردستان ضمن تسلیت ایام اربعین اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت در مراسم عظیم اربعین از گذشته تاکنون محور وحدت و همدلی مسلمانان بوده و با توجه به تحولات منطقه هرسال از اهمیت بیشتری برخوردار است لذا می طلبد بیش از گذشته نسبت به باشکوه برگزار نمودن مراسم اقدامات موثری انجام شود.
وی گفت: از آنجایی که تعدادی از زائران را بانوان تشکیل می دهند و استان کردستان دومین استان است که مهمان زائران عزیز آقا عبدالله الحسین (علیه السلام) می باشد بسیج جامعه زنان اقداماتی همچون، برپایی موکب خاص خواهران تحت عنوان « من زینبی ام و بانوان فاطمی» و همکاری در موکب های برادران با حضور گروههای جهادی با اجرای برنامه هایی از قبیل پخت غذای نذری، ارائه خدمات مذهبی و روانشناسی، برپایی غرفه مادر و کودک، پذیرایی صلواتی از زوار با همکاری بسیج طلاب برپایی غرفه پاسخ به سوالات شرعی خواهران ، غرفه ارائه خدمات خیاطی ، ارائه نشست های روشنگری با موضوع نقش حضرت زینب (سلام الله علیها )به عنوان پیام رسان عاشورا ، توزیع بروشور باعنوان آداب زیارت، غرفه کودکان عاشورایی با استفاده از ظرفیت مهدکودک ها، رزق معنوی شامل ختم صلوات و قرآن و نثار به روح شهدای کربلا و مدافعان امنیت و ... را ارئه خواهد داد.

حضور کودکان در مواکب مرز باشماق مریوان
وی افزود: برپایی غرفه محصولات حجاب و عفاف و برنامه هایی دراین خصوص با توجه به ابلاغیه مرحله دوم طرح عفاف و حجاب، راه اندازی پویش بانوان اربعینی و اجرای طرح نائب الشهداء برای زائرینی که در مسیر پیاده روی هستند، استفاده از ظرفیت ارکان حلقه های صالحین شامل استاد یار ، و مربی و... جهت حضور در موکب ها و بیان مسائل دینی و شرعی بانوان و وپاسخ به شبهات، ، استفاده از ظرفیت کنشگران فرهنگی جهت انجام فعالیتهای فرهنگی و دینی ایام اربعین، همکاری جهت ارائه خدمات پزشکی در کنار موکب ها و توزیع بسته های فرهنگی و بروشور فرهنگی از جمله اقدامات در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اربعین حسینی ، کردستان ، مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو