مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهداء آذربایجان غربی؛

بانوان سیره عملی حضرت زینب(س) را الگوی رفتاری خود قرار دهند

تجمع و همایش بزرگ دلدادگان اربعین حسینی با حضور پرشور خواهران در حسینیه ی شهدای گمنام سپاه شهرستان سلماس برگزار شد.
بانوان سیره عملی حضرت زینب(س) را الگوی رفتاری خود قرار دهند
1402/06/16 - 08:01
تاریخ و ساعت خبر:
173423
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهداء آذربایجان غربی در همایش دلدادگان اربعین حسینی در سلماس ، جهاد تبیین را در وضعیت کنونی یک فریضه ی قطعی و حتمی برشمردند وآحاد مادران را به تربیت فرزندانی چون شهید حججی ها و شهید عجمی ها سفارش کرد.
وی با اشاره به ویژگی های شاخص حضرت زینب(س) از جمله صبر و استقامت ایشان در برابر مصیبت برادرشان و زنده نگه داشتن واقعه ی عاشورا و کربلا، به لزوم الگوپذیری از سیره ی عملی این بانوی بزرگ تاکید کرد.
حجت الاسلام فیاضی پیروزی و اقتدار امروز کشورمان ریشه در حضور در صحنه عموم افشار بصیر مردم در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت: همانطور که پیاده روی جهانی اربعین حسینی نشان داده است رمز پیروزی امت اسلام در وحدت کلمه و پشتیبانی از ولایت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء همزمان با شب اربعین حسینی در مراسم سوگواری عزاداران حسینی در مسجد جامع سلماس گفت: پیاده روی اربعین نشان دهنده عظمت بی بدیل مغناطیس عشق به اهل بیت عصمت و طهارت در جهان است.
حجت الاسلام میثم فیاضی تصریح کرد: اربعین واژه مقدسی است بطوریکه پیامبر گرامی اسلام(ص) در سفارش به جابربن عبدالله انصاری در اربعین امام حسین(ع) که فرمودند هر قدمی بردارید ثواب حج عمره دارد.
وی افزود: در گذشته که امکان سفر راحت میسر نبود، مردم به طرق مختلف به زیارت امام حسین (ع) مشرف می‌شدند اما اکنون مردم در سختی‌های بسیار گرمای ۵۰ درجه با پیاده‌روی سنگین به کربلا سفر می‌کنند که این از عشق آنان به اهل‌بیت (ع) نشات می گیرد.

اربعین یکی از نشانه‌های حقانیت امام حسین(ع) و تشیع است، پیاده روی اربعین یک مانور با عظمت اسلامی است که قدرت تشیع و اسلام را به دنیا نشان می‌دهد.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سیره ، حضرت زینب(س)، همایش، جهاد تبیین، اربعین، سلماس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو