معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان، خبرداد:

برگزاری اولین رویداد عرضه محصولات عفاف و حجاب ذر سنندج

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اولین رویداد عرضه محصولات عفاف و حجاب به مدت دو روز در سنندج برگزار می‌شود.
برگزاری اولین رویداد عرضه محصولات عفاف و حجاب ذر سنندج
1402/07/25 - 10:53
تاریخ و ساعت خبر:
175126
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سرهنگ سعید شعبانی در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز از کردستان اظهار داشت: اولین رویداد عفاف و حجاب در ارتباط با توزیع و فروش محصولات عفاف و حجاب در شهر سنندج با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت و پشتیبانی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خرد خانگی که توسط مجموعه بسیج سازندگی سپاه و بنیاد تعاون بسیج مورد حمایت قرار گرفتند، برگزار می‌شود.
وی افزود: این رویداد به مدت دو روز در شهر سنندج از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ شب در تاریخ یکشنبه و دوشنبه ۳۰ مهر و یکم آبان ماه در بلوار کردستان، پایین‌تر از پل فردوسی، طبقه همکف مرکز حوزه علمیه خواهران برپا می‌باشد و محصولات متنوع مورد نیاز بانوان با تخفیف ۷۰ درصد ارائه خواهد شد.
سرهنگ شعبانی با بیان اینکه بازدید از این رویداد فقط مخصوص بانوان است، تاکید کرد: انواع چادرهای مشکی، چادر نماز، چادرهای مجلسی، انواع مانتوهای اداری، دانشجویی، مجلسی، انواع بلوزهای زنانه و … ارائه خواهد شد.
وی در پایان ضمن تشکر از حضور شرکت‌ها و ارگان‌هایی که در برپایی این رویداد همکاری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم محصولات عفاف و حجاب را با قیمتی ارزان و با کیفیت در اختیار بانوان قرار دهیم.


بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
عفاف و حجاب، عرضه محصولات عفاف و حجاب، رویداد محصولات عفاف و حجاب ، سنندج،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کردستان
V
آرشیو