تحقق بیش از ۵۰ درصد مصوبات ویژه زنان دردور اول سفر‌های استانی

دستیار اجرایی معاونت زنان ریاست جمهوری از تحقق بیش از ۵۰ درصدی مصوبات ویژه زنان در دور اول سفر‌های استانیرئیس دولت به کردستان خبر داد.
تحقق بیش از ۵۰ درصد مصوبات ویژه زنان دردور اول سفر‌های استانی
1402/08/11 - 15:03
تاریخ و ساعت خبر:
175858
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کردستان : بفرناز هوشیار پارسیان دستیار اجرایی معاونت زنان ریاست جمهوری امروز در حاشیه حضور در مراکز کارآفرینی و اشتغال زنان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار طنین یاس از کردستان اعلام کرد: با کمک اعتباراتی که معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مصوبات دور اول سفر استانی به کردستان اختصاص داده چرخه فعال اقتصادی تولید محصول، اشتغال و کارآفرینی صندوق‌های اشتغال خرد روستایی استان کردستان فعال‌تر شدند.
وی ادامه داد: به طور مثال یکی از صندوق‌های کلان در حوزه اشتغال خرد کشاورزی توانسته است به فعال کردن هزار صندوق خرد در روستاها، شهرستان‌ها و مناطق مرزی و همچنین جذب سه هزار عضو فعال از میان زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار بپردازد.
دستیار اجرایی معاونت زنان ریاست جمهوری افزود: تاکنون ۲۲۱ زن کارآفرین توانسته‌اند کسب و کار خود را ارتقا دهند.
وی همچنین عنوان کرد: ۳۵۶ نفر از زنان کارجو با اولویت خانواده‌های تحت آسیب و زنان سرپرست خانوار از مرحله آموزش کسب‌وکار تا فروش محصولات، مورد حمایت قرار گرفته اند.
تکمیل و تجهیز هنرستان دختران، تکمیل مسکن زنان سرپرست‌خانوار با اولویت زنان دارای فرزند معلول، راه‌اندازی و تجهیز بازارچه صنایع‌دستی زنان سرپرست خانوار و کارآفرین، احداث و تجهیز پارک بانوان و همچنین تسهیلات برای اشتغال زنان در بخش کشاورزی از جمله مصوبات دور اول سفرریاست جمهوری به استان کردستان بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کردستان، مصوبات ویژه زنان، سفراول استانی، ریاست جمهوری ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو