میدان ازادی سنندج، جلوگاه حمایت کردستانی ها از کودکان مظلوم غزه

امروز به یاد کودکان و مردم مظلوم غزه مردم سنندج در میدان آزادی گردهم آمدند تا با فریاد عروسک‌ها بگویند که مردم کردستان نیز یار و یاور مردم فلسطین خواهند بود. امروز یک سر شور و فریاد بود و مملو از مشت‌های گره‌کرده و شاید هم بغض‌های در گلو نشسته! از ۵ ساله تا ۱۳ ساله و حتی ۷۰ ساله هم آمده بود برای حمایت از کودکان مظلوم و دلشکسته غزه.
میدان ازادی سنندج، جلوگاه حمایت کردستانی ها از کودکان مظلوم غزه
1402/08/27 - 19:44
تاریخ و ساعت خبر:
176588
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان، روزهایی که کودکان بی‌گناه غزه زیر خمپاره‌های رژیم غاصب صهیونیستی جان می‌دادند دلم گرفت از مظلومیت نگاه‌شان، آخر این کودکان را چه به دعوای بزرگترها.. چه به سیاست سیاستمداران … ای کودک مظلوم تو در کنج اتاق با عروسکهایت خاله بازی می‌کردی … روسری مادرت را چادر کرده بودی و برای عروسکت لالایی می‌خواندی .. مادری که زیر آوار ماند و عروسکی که هرگز از خواب بیدار نشد.
امروز به یاد کودکان و مردم مظلوم غزه مردم سنندج در میدان آزادی گردهم آمدند تا با فریاد عروسک‌ها بگویند که مردم کردستان نیز یار و یاور مردم فلسطین خواهند بود.

امروز یک سر شور و فریاد بود و مملو از مشت‌های گره‌کرده و شاید هم بغض‌های در گلو نشسته! از ۵ ساله تا ۱۳ ساله و حتی ۷۰ ساله هم آمده بود برای حمایت از کودکان مظلوم و دلشکسته غزه.

عده‌ای در کنار والدین و معلمین خودشان منتظر ایستاده بودند تا روی صورت و کف دستشان پرچم غزه نقاشی شود و گروهی هم با عروسک‌ها عکس یادگاری می‌گرفتند و همراه او شعار «غزه زنده است» و «مرگ بر اسراییل» سر می‌دادند و دل‌ها را از این همه سادگی و صفا با خود می‌بردند تا نابودی همیشگی دنیای ظلم.

شعار که می‌دادند از آن حس خالص و غیرتمندانه‌شان به وجد می‌آمدی، کوچک بودند اما محکم و بزرگ چون سرو و چه زیبا و رسا همراه مجری سرودهای حماسی را زمزمه می‌کردند.

امروز طنین پرتپش «مرگ بر اسراییل» از زبان این دخترکان و پسرکان نشان داد قلب ایران زنده است و جوان؛ شاداب و قدرتمند و این همان چیزی است که استکبار از آن هراس دارد.

کودکان امروز در میدان آزادی و پیاده‌راه فردوسی سنندج پرچم‌های فلسطین را در دست گرفته بودند تا به کودکان غزه بگویند «دوستان کوچک ما می‌دانیم دنیای شما پر از رنج و درد و اشک و آه است اما با ایمان و امیدوار بمانید، آرامش و صلح نزدیک است، از خون مظلوم شما هزاران ملک آفریده می‌شود که یاری‌گر حق علیه باطل خواهند بود، روزهای خوب نزدیک است».
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کردستان، راهپیمایی حمایت از مردم غزه، حمایت از کودکان غزه،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو