نماینده ولی فقیه استان لرستان؛

مادران و پدران شهدا جایگاه عظیمی نزد خدا دارند

نماینده ولی فقیه استان لرستان گفت: پدر و مادرانی که فرزندان خود را با شهادت تقدیم اسلام و انقلاب، کردند در نزد خدای متعال جایگاهی عظیم دارند.
مادران و پدران شهدا جایگاه عظیمی نزد خدا دارند
1402/08/01 - 17:56
تاریخ و ساعت خبر:
175387
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی در اجلاسیه نسل سرافراز در گرامیداشت ۱۱۰۰ شهید معلم و دانش آموز لرستان که در دهکده مقاومت سید الشهدا و با حضور مادران و خانواده شهدای دانش آموز و معلم برگزار شد گفت: زمانی که انسان به درجه شهادت نایل می آید آن لحظه، شهید به آرامش و آسودگی میرسد.
وی افزود: پدران و مادران شهدا با تقدیم فرزندان خود به طبقه نیکوکاران پیوستند.
شاهرخی یاد آور شد: پدر و مادرانی که فرزندان خود را با شهادت تقدیم اسلام و انقلاب، کردند در نزد خدای متعال جایگاهی عظیم دارند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به جایگاه شهید خاطر نشان کرد: جایگاه شهید بهشت رضوان است و جایگاه ممتاز و برجسته دارد.
وی در ادامه گفت: اگر شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و سایر سرداران شهید توانستند بر دشمنان پیروز شوند بخاطر شجاعت و دلاورمردی های نوجوان و جوانان بود که در جبهه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: ما مدیون خانواده های معزز شهدا هستیم، و.خدمتی که امروز به خانواده های شهدا در قبال صبر و شکیبایی آنها خیلی ناچیز است.
نماینده ولی فقیه در استان گریزی به محور مقاومت زد و خاطر نشان کرد: با نصرت الهی و با ایستادگی محور مقاومت جنایات ۷۰ ساله رژیم جعلی اسرائیل برچیده خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اقدامات بی رحمانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب اسرائیل را نشانه نابودی رژیم کودک کش دانست.
امام جمعه خرم آباد عنوان داشت: دانش آموزان و معلمان باید گفتمان انقلاب اسلامی را جریان سازی و با بصیرت افزایی بینش گفتمان انقلاب اسلامی را در جهان تبیین کنند.
وی آموزش و پرورش را بستری برای تربیت نسلی مومن و انقلابی خواند و گفت: نهادهای دینی فرهنگی سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل نوجوان و جوان جامعه بایستی نهادینه کنند.
خبرنگار کبری دریکوند
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نماینده ولی فقیه استان لرستان، خانواده شهدا ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو