فرمانده کل سپاه پاسداران

اسرائیلی‌ها توانانی جنگ با حماس را ندارند

فرمانده کل سپاه پاسداران در کنگره ملی شش هزار و 555 شهید این استان با بیان اینکه جنگ غزه تقابل جهانی بین اسلام و کفر است، وضربتی که دشمن در طوفان خورد، استثنایی، غیرمنتظره، غافلگیرکننده و قدرتمند ‌بود، گفت: عکس العمل‌های دیوانه‌وار اسرائیل و حامیانشان نشان از این است که دیگر تعادل ذهنی ندارد و سرگردان و دستپاچه شدند.
اسرائیلی‌ها توانانی جنگ با حماس را ندارند
1402/08/06 - 13:42
تاریخ و ساعت خبر:
175610
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در کنگره ملی شش هزار و 555 شهید لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم به ویژه شهدای استان لرستان گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست‌اند‌رکاران کنگره شهدای لرستان امام خامنه‌ا ‌ی کامل‌ترین توصیف را از شخیصت مردمان این استان را داشتند.
وی افزود: لرستان سرزمین کوه‌های ‌سربلند و استوار و برافراشته است، سرزمین آبشارهای زلال و این صفات برای مردمان استان لرستان هم عین واقعیت، است. سردار سلامی مردمان لرستان را ‌تجسم فضلیت‌ها و عظمت‌ها و درخشش‌ها خواند و افزود: مردم غیرتی و غیور قدر‌تمند و ابوالفضلی،وفاداری، فداکاری، و جوانمردی هستند. و این یک حقیقت دائمی است و همگان به آن نیز اذعان دارند.
وی شهید بروجردی مسیح کردستان بیرق‌‌دار جهاد سخت خواند و گفت: این شهید بزرگوار اسوه اخلاق و صبر و شهدای دیگر لرستان در دوران دفاع مقدس همگی اسوه اخلاق و غیرت و شجاعت بودند.
فرمانده کل سپاه یاد آور شد: فرزندان استان لرستان با دستانی بلند میمنه دشمنان را در هم شکستند؛ 6 هزار و۵۵۵ شهید حجت است، وفاداری، فداکاری، غیرت، شجاعت و ایثار از خصلت این مردم است.
سرلشکر سلامی ضمن تجلیل از مقاومت مردم لرستان گفت: معامله بزرگی که شهدا با خداوند کردند به آرزوی خود رسید و در جوار حق روزی میگیرند و حیات ابدی پیدا دارند.
وی اظهار داشت: خانواده شهدا جان خود را فدا کردند و صبور بودن و زیباترین گوهر وجود خویش را برای عظمت اسلام فدا کردند صبر خانواده شهدا در این راستا بسیار بزرگتر از شهادت فرزندانشان است.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه پیروزی‌های شگفت‌انگیز مقابل دشمنان به دست آوردیم، یاد آور شد: ابعاد عظیم جوانان رشیدمان در دفاع مقدس و در مقابل قدرت استکباری فراموش نخواهد شد.
وی در ادامه گفت: شهادت و جهاد ماندگار است و دشمنان اسلام نمی توانند درخشش نور خداوند را ببینند و امروز به دنبال این هستند تا مردم از دین خود دست بردارند.
فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه به جنگ غزه اشاره کرد و گفت: جنگ غزه تقابل جهانی بین اسلام و کفر است، وضربتی که دشمن در طوفان خورد، استثنایی، غیرمنتظره، غافلگیرکننده و قدرتمند ‌بود.
وی عکس العمل‌های دیوانه‌وار اسرائیل و حامیانشان نشان از این است که دیگر تعادل ذهنی ندارد و سرگردان و دستپاچه شدند.
وی تصریح کرد: آمریکا در 4 دهه گذشته خنجره‌های‌ زهرآگین را در قلب امت اسلام فرو برده‌اند، آنها به دنبال نامن کردن مناطق اسلامی است و تا زمانی که آنها در منطقه باشند جز شرارت و ناامنی نخواهیم دید.
خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سردار حسین سلامی ، کنگره ملی شش هزار و 555 شهید لرستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو