حضور حماسی لرستانی ها در راهپیمایی 13 آبان / طنین شعار مرگ بر آمریکا از خرم آباد تا روستای فیروزآباد + عکس و فیلم

شهروندان شهرستان های استان لرستان با حضور بصیر در راهپیمایی یوم الله 13 ابان ، بر استکبارستیزی و دشمنی خود را استکبار جهانی تأکید کردند .
حضور حماسی لرستانی ها در راهپیمایی 13 آبان / طنین شعار مرگ بر آمریکا از خرم آباد تا روستای فیروزآباد + عکس و فیلم
1402/08/13 - 20:10
تاریخ و ساعت خبر:
175954
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از لرستان ، شهروندان فهیم و بصیر شهرستان های استان لرستان با حضور حماسی ، شور و شعور خود را در شناختن دشمن و استکبارستیزی با شرکت کم نظیر در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در روستاها، شهرها ، شهرستان ها و مرکز استان نشان دادند.

دراین میان حضور دانش آموزان و دانشجویان با پلاکاردهایی حاوی شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر ستیز و دشمنی با استکبار جهانی و ایادی آن تأکید داشت. چهره های بشاش و امیدوار این نوجوانان و جوانان که از صبح زود در هوای بارانی پاییز 1402 در مسیر راهپیمایی آمده بودند، حال و هوایی زیبا و پویا را به این تجمع بخشیده بود.

مادرانی که با در آغوش کشیدن فرزندان خردسال و شیرخوار خود در این مراسم شرکت کرده بودند در روز مبارزه با استکبار جهانی هم به فرزندان خود فریاد کشیدن بر سر استعمار و استکبار و تکفیر را آموزش دادند و هم به یاد مادران شهید و نوزادان شهید غزه و فلسطین با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر داده بودند تا دنیا را متوجه میزان باورنکردنی توحش و نقض حقوق کودکان و زنان و غیرنظامیان توسط این کشورهای تروریست و حامی تروریست کنند .

حضور زنان و دختران جوان با حجاب های اسلامی با مشت هایی گره کرده که فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دادند خشم و نفرت مردم از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین به ویژه نوار غزه را به نمایش گذاشته بود. در گفت وگو با دانش آموزان اکثر آنها با اشاره به دشمنی آمریکا با مردم ایران و توطئه های بی شمار او در توقف قطار پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ، حمایت از مردم فلسطین و پیام استقامت برای مردم غزه وجود داشت.

لرستانی ها و مردم شهرستان های این استان در هوای پاییزی با در دست داشتن قاب های عکس شهدای خود ، شهدای د فاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن و شهدای امنیت، بهاری زیبا از گل های تقدیم شده به انقلاب اسلامی با عطر شهید و شهادت در خیابان ها طنین انداز کردند .

خرم آبادی ها از دانشجو تا دانش آموز از خانه دار تا کارمند از بسیجی تا کاسب در این راهپیمایی با شکوه حضور داشتند و بر مبارزه با استکبار جهانی تا نابودی امریکا به عنوان شیطان بزرگ و اسرائیل به عنوان غده سرطانی در منطقه تأکید کردند .

ساکنان روستای فیروز آباد نورآباد نیز در این راهپیمایی حضور حداکثری داشتند . شرکت پسران جوان دانش آموز در این مراسم در صف منظم با در دست داشتن پلاکاردهای حماسی و شعارهایی ضد استکبار جهانی از جلوه های ویژه این مراسم بود .

همراهی خانواده محترم شهدا با مردم و همچنین حضور چهره های استانی، نظامی، امام جمعه لرستان و شهرستان های این استان، ورزشکاران ، دانشگاهیان و فرهنگیان در این مراسم نشان از همدلی و همراهی آحاد مردم ایران بعد از گذشت قریب 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی را می دهد که این یعنی رسیدن به قله های سربلندی و عزت تحت زعامت امام خامنه ای .
گزارش - کبری دریکوند
گروه عکس و فیلم - سیاوش شفیعیان- امین پارسا- قاید رحمت
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
لرستان، راهپیمایی 13 آبان، شهرستان فیروزآباد نور
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو