مراسم تجلیل از بانوان پرستار شهرستان بهارستان

به مناسبت روز پرستار و ولادت باسعادت حضرت زینب (س)، مراسم تجلیل از بانوان پرستار شهرستان بهارستان در مرکز جامع بهداشت حمزه سیدالشهدا (ع) گلستان برگزار شد
مراسم تجلیل از بانوان پرستار شهرستان بهارستان
1402/09/01 - 08:59
تاریخ و ساعت خبر:
176750
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - برگزاری مراسم تجلیل ازبانوان پرستار درگلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز: این مراسم صبح امروز که همزمان با آغاز هفته بسیج و به مناسبت روز پرستار، با حضور فرمانده ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)، مدیریت شهری گلستان و فرماندار بهارستان در مرکز جامع بهداشت سیدالشهداء برگزارشد، عبدالله نوحی فرماندار بهارستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرستار در زمان کرونا و دفاع مقدس، تصریح کرد: نقش پرستاران در طول تاریخ بویژه دوران انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است.
وی درادامه بیان کرد: امیدبخشی و آرامشی که پرستاران به بیماران هدیه می دهند، در تسریع بهبود وضعیت بیماران موثر می باشد و این اقدامات قابل ستایش است.
نماینده عالی دولت در آخر به مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان اشاره کرد و گفت: تکمیل مرکز جامع تولد و کلینیک حضرت ابوالفضل (ع) که از مصوبات سفر بود، با روند مطلوبی، در حال احداث است.
در ادامه مراسم دکتر الماسی معاون رئیس بیمارستان امام حسین (ع) گفت: پرستاری جزو آن دسته از مشاغلی است که بسیار در معرض خطر و بیماری ها است.
امام جمعه شهر گلستان حجت الاسلام والمسلمین سجاد موسوی بیان کرد: پرستاران جزو فداکارترین اقشار جامعه هستند. جانفشانی آنها به ویژه در دوران تلخ کرونا همواره در اذهان مردم به یاد خواهد ماند.
در پایان مراسم از بانوان پرستار و کادر درمان بیمارستان امام حسین (ع) تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجلیل از پرستاران، بهارستان، فرماندار بهارستان، شهر گلستان، قدردانی از بانوان پرستار
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو