مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با زنان نیوز:

سبک زندگی حضرت فاطمه (س)، هویت گمشده زنان و دختران را احیا می‌کند

حمیده کربلایی گفت: امروز که با مشکل بحران هویت در جامعه روبرو هستیم، نشان می‌دهد که جایگاه و منزلت حضرت فاطمه (س) به درستی در بین مردم تبیین نشده است.
سبک زندگی حضرت فاطمه (س)، هویت گمشده زنان و دختران را احیا می‌کند
1402/09/25 - 13:15
تاریخ و ساعت خبر:
177702
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - البرز : حمیده کربلایی، مدرس حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: عظمت حضرت فاطمه (س) در آیات و روایات گسترده‌ای بیان شده و خدای متعالی، رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) همه گواهان برتری بانوی دو عالم برای همه مردان و زنان عالم است.
وی ادامه داد: امروز که با مشکل بحران هویت در جامعه روبرو هستیم، نشان می‌دهد که جایگاه و منزلت حضرت فاطمه (س) به درستی در بین مردم تبیین نشده است.
این مدرس افزود: دشمن نیز با جنگ شناختی تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده که با انحراف زنان و دختران، آنها را شیفته فرهنگ توخالی و توهمی غربی کند.
کربلایی تصریح کرد: امروز سبک زندگی غربی موضوعی شکست خورده در غرب و آزادی در غرب همان بردگی است و اگر پای درد دل بانوان در غرب بنشینید به این مهم پی خواهید برد.
مدرس حوزه گفت: حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای بانوان در سراسر دنیا است و اگر سبک و سیره حضرت زهرا (س) به درستی برای مردم به ویژه زنان و دختران تبیین شود، آنها شیفته و دلباخته بانوی دو عالم خواهند شد و با سرمشق قراردادن سبک زندگی فاطمی، فریب حربه‌های پوشالی غرب را نخواهند خورد.
وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) نیز با حفظ حجاب و عفاف در اجتماع حضور فعالی داشتند و برای تبیین دین اسلام و انتقال مفهوم غدیر بسیار تلاش کردند و درب خانه انصار و مهاجرین می رفتند و روشنگری می‌کردند.
کربلایی افزود: نوجوان و جوان امروز با سبک و سیره حضرت فاطمه (س) آشنا نیست و رسالت ما از همین زمان آغاز می شود و باید با جهاد تبیین به روشنگری بپردازیم تا دشمن از این خلاء جهت پیشبرد اهداف خود استفاده نکند.
این مدرس حوزه در خاتمه خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان باید با مطالعه کتاب هایی در خصوص سبک زندگی و سیره حضرت فاطمه (س) با بانوی دو عالم آشنا شوند و متوجه پوشالی بودن فرهنگ غربی شوند زیرا اسلام والاترین ارزش و منزلت را برای بانوان قائل شد که در هیچ دین و مذهبی یافت نمی شود.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حضرت فاطمه، هویت، گمشده، زنان، دختران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو