مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار 13 دی ماه در ارومیه برگزار می شود

دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار 13 دی ماه همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان ارومیه برگزار می شود.
دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار 13 دی ماه در ارومیه برگزار می شود
1402/10/10 - 11:44
تاریخ و ساعت خبر:
178309
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در گفت و گو با زنان نیوز گفت: دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، 13 دی ماه مصادف با سالروز ولادت باسعادت و فرخنده دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز زن و تکریم مقام مادر با محوریت «زنان، نقش آفرینان آینده» در ارومیه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش والای زنان در دین مبین اسلام و با ضرورت گفتمان سازی زن طراز اسلامی، معرفی الگوی زن ایرانی - اسلامی، تقویت جریان زن انقلابی با محوریت الگوی سوم زن، معرفی زنان نخبه ایرانی و دستاوردهای آنها به دور از سوگیری های رسانه ای توسعه و گسترش فرایند شناسایی و معرفی بانوان تاثیرگذار ملی و استانی، فراهم سازی زمینه ارتباط ،نخبگان کارآفرینان و کنشگران و فعالان در حوزه زنان و ایجاد گفتمان حول محور کنگره بانوان تاثیرگذار در جامعه ایرانی را از اهداف اصلی برگزاری این کنگره عنوان نمود.
الهامی، بانوان تأثیرگذار را افراد پویا،فعال و موفق در سه ساحت فردی، خانوادگی و اجتماعی معرفی نموده و گفت: بانوان تأثیرگذار در هر گوشه از ایران اسلامی ضمن حفظ روحیه لطیف زنانه نه تنها در خانواده که با احساس تکلیف در عرصه های مهم اجتماعی نیز نقش خود را بخوبی ایفا می کنند.
نیّر الهامی، محورهای کنگره را در 9 بخش؛ علمی، پژوهشی و فناوری، ️سیاست‌گذاری و حکمرانی، ️ گفتمان‌سازی و رسانه، ️ فعالیت‌های اجتماعی، ️اقتصاد و کارآفرینی، ️ تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ️ ورزش ا برشمرد و افزود: امسال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به عنوان دبیر برگزاری این کنگره انتخاب شده است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کنگره، بانوان تأثیرگذار، ارومیه، نقش آفرین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو