مردم استان تهران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان به پا خواستند

راهپیمایی باشکوه مردم شهرستان های استان تهران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان پس از اقامه نماز جمعه با هدف اتحاد و انسجام هر چه بیشتر ملت ایران برگزار شد.
مردم استان تهران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان به پا خواستند
1402/10/17 - 09:24
تاریخ و ساعت خبر:
178605
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران: همزمان با سراسر کشور هزاران نفر از مردم شهرستان های استان تهران پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، در محکومیت جنایت دشمنان مکتب مقاومت و ایستادگی حاج قاسم سلیمانی و مردم ایران اسلامی، به خیابان آمده و راهپیمایی با شکوهی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان برپا کرده و خواستار اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مردم در مقابله با توطئه‌های استکبار شدند.

در این راهپیمایی‌های سراسری مردم شهید پرور و ولایت مدار تهران، ضمن خواندن بیانیه محکومیت این حادثه تروریستی و حمایت از مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین و شجاعان غزه، انزجار خود را از دنیای شرک و نفاق اعلام کردند.

در راهپیمایی شهرستان قرچک جمعی از بانوان امدادگر جمعیت هلال احمر با در دست دادن پلاکاردهایی که به عکس دو امدادگر هلال احمر که در حادثه تروریستی در حین امدادرسانی به مقام شهادت نائل آمدند، حضور داشتند.

این تجمع مردمی به دشمنان نشان داد که علیرغم همه مشکلات اقتصادی و داخلی این ملت همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام و انقلاب و شهدا ایستاده‌اند و خواستار انتقامی سخت از مسببان این جنایت هولناک هستند.








انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان، ما ملت شهادتیم، تجمع مردم استان تهران،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو