دشمنت کُشت ولی نور تو خاموش نگشت

13دی ماه ۹۸ دشمن به خیال اینکه راه مقاومت را سد کند، فرمانده جبهه مقاومت را با ناجوانمردانه ترین روش یعنی ترور، به شهادت رساند ولی نه تنها مقاومت تمام نشد بلکه تکثیر شد، جبهه گسترش یافت، روح مقاومت و استکبار ستیزی فراگیر شد
دشمنت کُشت ولی نور تو خاموش نگشت
1402/10/17 - 11:04
تاریخ و ساعت خبر:
178675
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اذربایجان غربی - عیسی برادری در یادداشتی پیرامون عملیات تروریستی داعش در گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی نوشت : ۱۳ دی ماه ۹۸ دشمن به خیال اینکه راه مقاومت را سد کند، فرمانده جبهه مقاومت را با ناجوانمردانه ترین روش یعنی ترور، به شهادت رساند ولی نه تنها مقاومت تمام نشد بلکه تکثیر شد، جبهه گسترش یافت، روح مقاومت و استکبار ستیزی فراگیر شد، حاج قاسم سلیمانی و مرام او بیشتر شناخته شد، علاقمندانش برای ادامه راه او، مصمم تر شدند و در ادامه راه، پیروزی مجاهدان یمن و عملیات معجزه آسای طوفان الاقصی در غزه، هیبت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در هم شکست و برخی از هم پیمانان مهم منطقه ای آمریکا، عقب نشینی کردند. بسیاری از کشورهای غربی و افکار عمومی دنیا حقانیت جبهه مقاومت در مقابل ددمنشی صهیونیست ها و سیاست های کثیف آمریکا در منطقه غرب آسیا را دریافته و با آن همراه شدند.
همه این ها ثمره خون شهید حاج قاسم سلیمانی است که باعث اقتدار جبهه مقاومت و افول قدرت دشمنان و نیز موجب بیداری ملّت ها شد.
دشمن فکرش را نکرده بود که با شهادت حاج قاسم، خطر او فزونی می یابد و سرعت افول استکبار و صهیونیزم بیشتر می شود.
بعد از ۴ سال از شهادت آن سردار پر افتخار و مخلص، مردم فوج فوج از شهرها و کشورهای مختلف برای زیارت مزارش عازم کرمان می شوند و صحنه هایی شبیه اربعین سالار شهیدان می آفرینند. آری شخصیتی که با تأسی از مکتب سیدالشهداء علیه السلام تربیت شده و مجاهدت نماید، خونش نیز همان اثر را خواهد داشت.
شهادت ده ها نفر در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی علیرغم تلخی که داشت، عامل دیگری بر تداوم این مسیر شد و علاقه و توجه بیشتر تمام دنیا را جلب کرد.
در عصر ارتباطات که تمام رسانه های پیشرفته در انحصار استکبار است، حماقت او منجر به جاری شدن خون هایی می شود که زوایای پنهانی از شیرینی مکتب ایثار و شهادت را بسان رسانه ای بی بدیل جهانی می کند و این چیزی نیست جز حقانیت جبهه الهی مقاومت.
این نور روز به روز افزونتر شده و یاران بیشتر و خالص تری را به دور خود جمع نموده و در گستره ای بزرگتر، به زوال بهتر و بیشتر دشمنان دامن خواهد زد.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
13 دی، حاج قاسم، جبهه مقاومت، شهادت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو