مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران خبر داد؛

بیش از ۳۰۰ مسجد پذیرای معتکفین استان تهران می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران از پذیرایی معتکفین استان تهران در ۳۰۹ مسجد خبر داد و گفت: ۴۰ هزار نفر برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت‌نام کرده‌اند.
بیش از ۳۰۰ مسجد پذیرای معتکفین استان تهران می شود.
1402/11/04 - 09:18
تاریخ و ساعت خبر:
189283
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران: حجت‌الاسلام منصور باقر بیک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» درباره برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: ۳۰۹ مسجد آماده پذیرایی از معتکفین هستند.
وی عنوان کرد: با توجه‌ به استقبال مردم، ۴۰ هزار نفر در شهرستان‌های استان تهران برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف ثبت‌نام کرده‌اند و این عدد همچنان در حال افزایش است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران درباره بهبود وضعیت اجرای برنامه اعتکاف، مطرح کرد: در حوزه سخت‌افزاری مساجد باید زیرساخت‌های لازم را جهت ارائه خدمات به مردم فراهم کنند و در حوزه نرم‌افزاری نیز محتواهای بسیاری توسط همکاران تهیه شده که در اختیار معتکفین قرار خواهیم داد.
حجت‌الاسلام باقربیک از برگزاری اعتکاف‌های تخصصی در سطح استان تهران خبر و ادامه داد: در رابطه‌ با برگزاری اعتکاف‌های خانوادگی، دانش‌آموزی، ورزشی و ...، مربیانی آموزش‌های لازم را فراگرفته و در جمع معتکفین جهت ارائه خدمات حاضر می‌شوند.
وی با اشاره به استقبال زیاد دانش‌آموزان برای حضور در مراسم اعتکاف امسال، بیان داشت: استقبال بالای معتکفین برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف نشان‌دهنده عمق ایمان و خداجویی مردم در سطح استان تهران بوده که نشان می‌دهد بر خلاف تصور و تبلیغات دشمن، اعتقادات مردم در عمق وجودشان است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران درباره اثرات اجرا و حضور مردم در اعتکاف، خاطرنشان کرد: برگزاری هر ساله مراسم اعتکاف اثرات بسیار زیادی در مسائل اعتقادی و ایمانی جامعه داشته که در نهایت، مبانی اعتقادی را در بین مردم ارتقاء خواهد داد.
حجت‌الاسلام باقربیک با اشاره به افزایش معنویت در مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان را بسیار زیاد دانست و گفت: شیفتگی و دلدادگی مردم به ائمه اطهار علیهم‌السلام و اشتیاق برای حضور در حرم مطهر ائمه نشان‌دهنده افزایش دین‌خواهی و معنویت‌خواهی مردم است.
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مراسم معنوی اعتکاف در استان تهران، سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، آمادگی مساجد برای اعتکاف،منصور باقربیک
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو