یادداشت

زن و هویت انقلاب اسلامی

زهرا اصلاحی: زنان مسلمان با انتخاب اسلام و پیروی از اسلام در مقابل فرهنگ غربی ایستادند و پایه گذار جنبشی نوین در عصر انحطاط اخلاقی شدند و ب عناصر انقلابی و سیاسی تبدیل شدند.
زن و هویت انقلاب اسلامی
1402/11/14 - 10:32
تاریخ و ساعت خبر:
189599
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در ملایر زهرا اصلاحی کارشناس مسائل خانواده در یادداشتی نوشت: زنان که نیمی از جامعه بشری را تشکیل می دهند همیشه نقش بسزایی در تحولات سیاسی و اجتماعی دارند.
زنان مسلمان با انتخاب اسلام و پیروی از اسلام در مقابل فرهنگ غربی ایستادند و پایه گذار جنبشی نوین در عصر انحطاط اخلاقی شدند و ب عناصر انقلابی و سیاسی تبدیل شدند.
در قرن گذشته که یکی از اهداف استعمار غرب تهاجم به ارزش های دینی از جمله حجاب بود همانطور که رضا خان هم با برداشتن چادر از سر زنان دنباله این تهاجم را گرفت ولی در سال های اولیه انقلاب اسلامی زنان با حجاب اسلامی ک داشتتد و در صحنه و به قول امام خمینی(ره) در صف اول و جلوتر از مردها که بودند بیشتر نقش خود را در مقابل ناظران سیاسی ایفا کردند.
زنان ما پیرو آن بانویی هستند که عالم ب آن افتخار می کند آن بانویی که با اینکه برادر و خانواده او در مقابلش شهید شد و فرمود من جزء زیبایی چیزی ندیدم و با خطبه خوانی ک در مجلس یزید کرد باعث محکوم شدن حکومت یزید شود پس مادران و زنان ماهم دنباله رو آن بانو هستند که با اینکه فرزند از دست داده اند برای این انقلاب اما محکم ایستاده اند و از نظانم مقدس و انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن، هویت، انقلاب اسلامی، انقلاب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو