مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

چادر بانوان ما یک اندیشه ارزشمند است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چادر بانوان ما یک اندیشه و آنقدر ارزشمند است که دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند این اندیشه را از بانوان و جوانان ما بگیرند.
چادر بانوان ما یک اندیشه ارزشمند است
1402/12/02 - 11:57
تاریخ و ساعت خبر:
190330
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نخستین اجلاسیه شهدای زن استان تهران با عنوان «اسطوره‌های عفیف» با حضور خانواده های معظم ۶۲ تن از شهدای زن و بالاخص بیش از ۸۰ مادر بالای ۲شهید و جمع کثیری از فرماندهان و مسئولین استانی و کشوری و بیش از ۱۰۰۰نفر از بسیجیان و عموم مردم از ۱۵ شهرستان استان تهران در مرکز همایش ایوان ری برگزار شد.
سردار احمد ذوالقدر در این مراسم اظهار کرد: همه اقدامات امام خمینی (ره) بر اساس حکمت و همه تلاش و زندگی او در راه خدا و برای خدا بود و رهبر معظم انقلاب سکاندار اصلی خط و راه امام است.
وی عنوان کرد: خدای متعال هیچ تفاوتی بین شهدای زن و مرد قائل نشده، حال آنکه دفاع بر مردان دفاع واجب بوده و بر زنان واجب نیست.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: از انصاف به دور است که از شهدا بگوئیم، اما از مقام صبر و ایثار مادران و خانواده‌های آنها نگوئیم، رشادت، شجاعت، صبوری و قامت بلند مادران، همسران و فرزندان شهدا امنیت‌آفرین است که آنان هر روز با موج و عشق شهادت مواجه هستند.
سردار ذوالقدر با اشاره به مقام شهدا نزد خداوند متعال، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده شهدا را مرده نپندارید، چرا که آنان زنده‌اند و در نزد خداوند متعال روزی می‌خورند، البته درک روزی خوردن شهدا برای ما قابل فهم نیست، آنان با خداوند معامله کرده‌اند و خداوند خود خریدار شهدا است.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان تهران شهدا درباره جایگاه و رتبه شهدا، عنوان کرد: معظم‌له با اشاره به مراتب شهدا، شهدای مدافع حرم را دو بار شهید دانسته‌اند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه و بسیج را متولد عاشورا و فرزند عاشورا خواند و گفت: چادر بانوان ما یک اندیشه و آنقدر ارزشمند است که دشمنان اسلام و انقلاب می خواهند این اندیشه را از بانوان و جوانان ما بگیرند.
سردار ذوالقدر از بانوان خواست فرزندان خود را دین‌باور و با باورهای الهی پرورش دهند و ادامه داد: در این صورت نباید از تخریب و منجلاب فضای مجازی هراسید که آنان نور می‌شوند در برابر ظلمت، همانگونه که دشمنان تأثیر تقوا و بینش الهی را در مقابله با نقشه‌های خود دریافته‌اند.
وی، فتنه ۱۴۰۱ را فتنه‌ای برای بی‌عفتی و ناپاکی خواند، اگرچه برای آن اسامی زیبا گذاشته بودند و گفت: این فتنه با اراده مردم و همراهی نکردن با دشمنان خنثی شد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: انتخابات جهاد است و انتخابات امسال شمارش آراء برای دشمنانی است که نمی‌توانند پیشرفت انقلاب و همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی را ببینند.
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نخستین اجلاسیه شهدای زن استان تهران، اسطوره های عفیف، تقدیر از خانواده شهدای زن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو