وفاداری ویژگی اصلی بانوان در دوران دفاع مقدس بود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: وفاداری به نظام، همسر، خانواده و مکتب از شاخصه‌های اصلی بانوان در دوران دفاع مقدس بوده است.
وفاداری ویژگی اصلی بانوان در دوران دفاع مقدس بود
1403/07/03 - 10:40
تاریخ و ساعت خبر:
198317
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی هم اکنون در مراسم جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که در سالن پیامبر اعظم در استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: رزمندگان، همسران، مادران شهدا در مسیر دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس خوش درخشیدند و حماسه‌های بی‌نظیری را خلق نمودند.
وی به سه شاخصه برای زنان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: وفاداری به‌نظام، همسر، خانواده و مکتب از شاخصه‌های اصلی بانوان در دوران دفاع مقدس بوده است.
به گفته نماینده ولی‌فقیه در کردستان، از خودگذشتگی و ایثار شاخصه مهم دیگر بانوان در دوران دفاع مقدس است این مهم را با مطالعه زندگی‌نامه بانوان شهیده می‌توان به‌خوبی درک کرد.
وی با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی برخی بانوان شهیده دوران دفاع مقدس همچون شهیده ناهید فاتحی کرجو، شهیده فاطمه اسدی که حماسه‌های آنها به حقیقت انسان‌ساز است باید بیش‌ازپیش تبیین و در این راستا محتواهای رسانه‌ای مناسب تولید شود.
وی اظهار کرد: استقامت با جنبه و داشتن ظرفیت شایسته و آرام‌بخش بودن از دیگر ویژگی‌های مهم بانوان در دوران دفاع مقدس است که باید در راستای ترویج و تبیین هرچه بیشتر این ویژگی‌های اقدامات لازم انجام گیرد.
گفتنی است؛ در این مراسم از چندین عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس که به قلم نویسندگان استان رونمایی شد.

انتهای خبر/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هفته دفاع مقدس ، زنان و دفاع مقدس ، شهدا زن، مراسم جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز، کردستان، نماینده ولی فقیه در استان کردستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو