در بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم(ص) آمده است:

وجود ردپای معاندین و دشمنان در هتک حرمت دغدغه مندان حجاب و عفاف/ ورود عاجلانه دستگاه قضا به اجرایی شدن قانون حجاب و عفاف

سازمان بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای هتک حرمت به همسر ود ختر شهید مدافع حرم علیخانی را محکوم کرده و خواستار اجرا قانون عفاف از سوی همه دستگاه ها و نظارت بر حسن اجرای آن از سوی دستگاه قضا و برخورد با متختلفان به طور جدی و عاجل از سوی این نهاد شد .
وجود ردپای معاندین و دشمنان در هتک حرمت دغدغه مندان حجاب و عفاف/ ورود عاجلانه دستگاه قضا به اجرایی شدن قانون حجاب و عفاف
1402/05/15 - 10:47
تاریخ و ساعت خبر:
152188
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سازمان بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای هتک حرمت به همسر و دختر شهید مدافع حرم علیخانی را محکوم کرد .
در این بیانیه آمده است : ردپای معاندین و دشمنان قسم خوردۀ ایران اسلامی در این وقایع به خوبی نمایان است، آنان که در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ضربات سهمگینی را از زنان فهیم، شجاع و انقلابی دریافت نموده اند، حال با درک این مهم سعی در انحراف زنان و متلاشی نمودن کانون خانواده به جهات گوناگون را دارند. ترویج بی حیایی و بی عفتی یکی از راهکارهای مهم برای رسیدن به اهداف شوم آنان است.
در بخش دیگری از این بیانیه می خوانیم که از دستگاه قضاء که همواره در اجرای قوانین و شریعت اسلامی ثابت قدم بوده انتظار می رود به منظورِ اجرایی نمودن قانون عفاف به طور جدی و عاجل اقدام نمایند و تمامی دستگاه های مرتبط با این قانون مُلزم به انجام وظایف خود در راستای عفاف و حجاب و نیز جاری نمودن آن در جامعه شوند تا مردم دغدغه مند در اجرای فریضۀ دینی خود، دچار آسیب و هتک حرمت نگردند.
متن کامل بیانیه بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
اُمت شریف و شهید پرور ایران اسلامی
در ایّام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، اقدام سبُعانه و هتک حرمت به ساحتِ خانوادۀ معزز شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی، که از رسالت ائمه اطهار(علیهم السلام) پاسداری و برای اقامۀ فریضۀ امربه معروف و نهی از منکر در نظام اسلامیِ که حافظ ارکان نهاد مقدّس خانواده است دست خوش خشونت فریب خوردگان جریان های ساختارشکن گردید و موجی از تألم و تأثر را به دنبال داشته است.
این واقعۀ تلخ و وقایع مشابه، زنگ هشداری است که پی درپی به صدا درآمده، حال زمان آن فرا رسیده تا پاسخی درخور شأن و بنیادی به این رفتارهای ساختارشکنانه داده شود و از تَکرار چنین رخدادهایی جلوگیری گردد.
یقیناً امربه معروف ونهی ازمنکر فریضه ای واجب و عمل به آن از تأکیدات اسلام ناب محمّدی(صلی الله) است، از این رو باید این سؤال را مطرح کرد که چرا انجام یک فریضۀ دینی واجب در نظام اسلامی باید با این حجم از هتک حرمت و جسارت روبه رو شود؟
ردپای معاندین و دشمنان قسم خوردۀ ایران اسلامی در این وقایع به خوبی نمایان است، آنان که در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ضربات سهمگینی را از زنان فهیم، شجاع و انقلابی دریافت نموده اند، حال با درک این مهم سعی در انحراف زنان و متلاشی نمودن کانون خانواده به جهات گوناگون را دارند. ترویج بی حیایی و بی عفتی یکی از راهکارهای مهم برای رسیدن به اهداف شوم آنان است.
سازمان بسیج جامعۀ زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، ضمن انزجار و محکوم نمودن این حادثۀ ناگوار از دستگاه قضاء که همواره در اجرای قوانین و شریعت اسلامی ثابت قدم بوده انتظار دارد به منظورِ اجرایی نمودن قانون عفاف به طور جدی و عاجل اقدام و تمامی دستگاه های مرتبط با این قانون را مُلزم به انجام وظایف خود در راستای عفاف و حجاب و نیز جاری نمودن آن در جامعه نماید تا مردم دغدغه مند در اجرای فریضۀ دینی خود، دچار آسیب و هتک حرمت نگردند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بیانیه جامعه زنان ، محکومیت، هتک حرمت، خانواده شهید علخانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو