به مناسبت هفته معلم و توسط بسیج جامعه زنان ناحیه محلاتی؛

معلمان منطقه 14 تهران تقدیر شدند

سرهنگ خسروی فرمانده ناحیه شهید محلاتی به همراه سرکار خانم احمدی مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه شهید محلاتی از مقام شامخ معلم قدردانی کردند.
معلمان منطقه 14 تهران تقدیر شدند
1403/02/17 - 08:51
تاریخ و ساعت خبر:
192968
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سرهنگ خسروی فرمانده ناحیه شهید محلاتی به همراه احمدی مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه شهید محلاتی وسایر معاونت ها و معاونت شهرداری منطقه ۱۴ درجلسه معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه جهت تبریک هفته معلم حضور یافتند و با اهدای گلدان و بسته شکلات از حاضران در جلسه تقدیر کردند.
در ادامه با هماهنگی های صورت گرفته توسط بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده محترم ناحیه شهید محلاتی و جمعی از معاونت های ناحیه و ۱۴ از همکاران فرهنگی با اهدای شاخه گل و شکلات و بسته های فرهنگی در ورودی ساختمان آموزش و پرورش منطقه ۱۴ استقبال شد.
فرمانده ناحیه شهید محلاتی به همراه جمعی از معاونین ناحیه در مراسم زیارت عاشورای اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در سالن همایش های آموزش و پرورش در روز ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با حضور خانواده شهدای کنسولگری ایران در سوریه شهید حسین امان اللهی و شهید مهدی جلادتی و تجلیل و تبریک به ریاست اداره و سایر همکاران فرهنگی به مناسبت بزرگداشت روز معلم حضور پیدا کردند.
همچنین این مراسم با سخنرانی سرکار خانم دکتر شجاعی با موضوع انسان و مربی ادامه یافت و در انتها از مربی و سرمربی های حوزه و پایگاهها و سرمربی ناحیه شهید محلاتی تجلیل شد.







انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز معلم ، معلمان منطقه 14، تقدیر از معلمان منطقه14 ، ناحیه شهید محلاتی تهران بزرگ
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تهران بزرگ
V
آرشیو