همزمان با هفته بسیج؛

سه مرکز کارآفرینی بسیج بانوان در قم افتتاح شد

مراکز کارآفرینی بانوان به منظور تامین نیروی کار برای کارآفرینان، آموزش و اشتغال‌زایی در حوزه‌های مقاومت حضرت مریم(س)، کوثر و بسیج طلاب به مناسبت هفته بسیج آغاز به کار کردند.
سه مرکز کارآفرینی بسیج بانوان در قم افتتاح شد
1401/09/05 - 11:15
تاریخ و ساعت خبر:
143381
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قم، سه مرکز کارآفرینی بانوان به مناسبت هفته بسیج در حوزه‌های مقاومت حضرت مریم(س)، کوثر و بسیج طلاب افتتاح شد.
این مراکز کارآفرینی قرار است با برگزاری دوره‌های تخصصی، استفاده از ظرفیت مشاوران اقتصادی، ارتباط با سازمان‌ها و نهادها همانند فنی و حرفه‌ای و شناسایی ظرفیت‌های محلات در حوزه اشتغال‌زایی ورود کنند.

این مراکز با شناسایی ظرفیت محلات، با سازمان‌ها و نهادها ارتباط برقرار و کارگاه‌های آموزشی را برگزار و در نهایت افراد آموزش دیده را به بازار کار معرفی می‌کنند.
کارهای جدید به ویژه مشاغل خانگی به صورت ویژه مورد توجه این مراکز کارآفرینی قرار می‌گیرد و ایجاد ارتباط میان نیروی انسانی و مراکز اشتغال از اصلی ترین اهداف این مراکز است.

زینب خداداد مسئول سازندگی حوزه بسیج حضرت مریم(س) در گفت‌وگویی در این رابطه اظهار کرد: این حوزه مقاومت دغدغه کار سازندگی و کارآفرینی برای بانوان بدسرپرست و بی سرپرست را در منطقه داشته و در ابتدا شناسایی افراد کم توان را در دستور کار قرار داده و بانک اطلاعاتی مطلوبی تهیه شده است.

وی از جمع‌آوری اطلاعات کارآفرینان محله یاد کرد و گفت: اکنون به دنبال ایجاد ارتباط میان نیروی کار و کارآفرینان در مرکز کارآفرینی طهورا هستیم.
پایان پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سه مرکز کارآفرینی بسیج بانوان در قم افتتاح شد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کارآفرینی و تولید ملی
V
آرشیو