نقش زنان در تعالی صنایع دستی زنجان

صنایع دستی استان زنجان در کنار آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی، توجه گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می‌کنند و از بهترین سوغاتی‌های این استان به شمار می‌آیند.
نقش زنان در تعالی صنایع دستی زنجان
1401/12/06 - 09:21
تاریخ و ساعت خبر:
145521
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - زنجان : زندگی انسان با هنر و زیبایی گره خورده است به همین دلیل همواره برای تکامل و به تعالی رساندن هنر تلاش شده است. هنرهای سنتی و دستی بر اصولی استوارند که به شکل سینه به سینه از انسان نخستین تا انسان معاصر منتقل شده است. نوآوری و ظرافت دو ویژگی بسیار مهم در حوزه صنایع دستی است که منجر به پیشرفت و تعالی در آن می‌شود. از طرفی صنایع دستی نماد روح و پیشینه فرهنگی جوامع محسوب می‌شود.
در استان زنجان نیز زنان توانمند آثار بسیار زیبایی از صنایع دستی را در حوزه‌های مختلف خلق می‌کنند که گاها این اثار در قالب نمایشگاه‌هایی به دید عموم قرار داده می‌شود در این راستا طی سه روز گذشته نمایشگاه توانمندی بانوان فعال اقتصادی در کارخانه کبریت زنجان برپا بود که گزیده‌ای از عکس‌هایی از این نمایشگاه را در ادامه می‌بینید.





انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنجان، صنایع دستی، زنان هنرمندزنجانی، صنعت هنرهای دستی، زنان کارآفرین، اقتصاد مقاومتی، کارگاه های کوچک خانگی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کارآفرینی و تولید ملی
V
آرشیو