،

طعم دستمزد شیرین «اقتصاد مقاومتی»/ایجاد 16 اشتغال مستقیم در گرگان

کارآفرین برتر گرگان گفت: شیرین‌ترین دستمزد عمرم را در نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» بسیج گرگان تجربه کردم.
طعم دستمزد شیرین «اقتصاد مقاومتی»/ایجاد 16 اشتغال مستقیم در گرگان
1402/02/18 - 12:59
تاریخ و ساعت خبر:
147939
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ساناز قاسمی «کارآفرین برتر گرگان» در گفت و گو با خبرنگار زنان ایران در گلستان گفت: حدود 10 سال است که کار با چرم را آغاز کردم در گذشته این فعالیت را در منزل انجام می‌دادم اما تقریبا 6 سال است که کارگاه ایجاد کردم و محصولاتمان را در کارگاه تولید می‌کنیم.
این کارآفرین نمونه تصریح کرد: من متاهل هستم و پسرم 9 سال دارد و مدرک تحصیلی‌ام لیسانس عمران است چون مادرم از گذشته به کار چرم علاقه داشت و در این زمینه فعالیت می‌کرد من هم به این حرفه علاقمند شدم و تقریبا چرم دوزی در خون من است.
وی با اشاره به اینکه همسرم بهترین مشوق در این حرفه بود، گفت: بعد از اینکه وارد این حرفه شدم پدرم و خانواده همسرم تشویقم کردند تا در این حرفه فعالیتم را ادامه دهم.
قاسمی افزود: در سال 1393 توانستم با سرمایه اولیه به مبلغ 100 هزارتومان حرفه چرمدوزی را راه‌اندازی کنم و استارت کار من از آن زمان آغاز شد و کارهایم به سرعت فروش می‌رفت و به این ترتیب شغل من گسترش یافت.
این کارآفرین نمونه از لذت‌بخش ترین حقوقی که تاکنون دریافت کرده بود در گفت وگو با خبرنگار زنان ایران گفت: شیرین‌ترین دستمزدی که تاکنون دریافت کردم زمانی بود که کارهایم را برای فروش به تهران ارسال کردم به دلیل بدحسابی به آنها گفتم تمام محصولات ما را برگشت دهند همان موقع با بسیج سازندگی گرگان آشنا شدم و برای نخستین‌بار در نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» بسیج شرکت کردم که استقبال بسیار خوبی صورت گرفت و آنجا بود که شیرینترین دستمزد را تجربه کردم.
وی گفت: چهار سال است که از آن زمان می‌گذرد و هرگاه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گرگان برگزار می‌شود سعی کردم شرکت کنم و اکنون کارگاه ما در پایگاه سپاه واقع شده است.
این کارآفرین نمونه خاطرنشان کرد: اکنون محصولات چرم را به شهرهایی از جمله گنبدکاووس، تهران، سبزوار، مشهد، شاهرود و... صادر می‌کنیم و تقریبا هر فاکتوری که به شهرستان‌ها ارسال داریم مبلغ 40 میلیون لغایت 50 میلیون تومان است.
وی افزود: همیشه آرزو داشتم چرخ بطر داشته باشم پارسال که همسرم این چرخ را برایم تهیه کرد از خوشحالی بال درآوردم و آن لحظه شیرین‌ترین خاطره‌ای بود که تجربه کردم.
قاسمی درخصوص ایجاد اشتغالزایی در گفت وگو با خبرنگار زنان ایران گفت: تعداد 16 اشتغال مستقیم و 35 اشتغال غیرمستقیم ایجاد کردم.
این کارآفرین نمونه از چالش‌ها و موانعی که با آن مواجه است، گفت: در زمینه فروش محصولات مشکلی ندارم اما همواره در زمینه تامین مواد اولیه، تجهیزات و تهیه اجناس و حقوق کارگران با مشکل مواجه هستیم.
وی افزود: حدود چهار ماه است که درخواست تسهیلات دادم تاکنون هیچ خبری از آن نشده است.
این کارآفرین نمونه با تاکید بر اینکه جوانان جویای کار به فکر ایجاد شغل برای خود باشند، گفت: از یک جا نشستن و تحرک نداشتن راه به جایی نمی‌بریم جوانان باید با توکل به خدا تلاش کنند از قدیم گفتن از تو حرکت از خدا برکت.
گزارش از سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارآفرین برتر گرگان، ساناز قاسمی، تولیدات چرمی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کارآفرینی و تولید ملی
V
آرشیو