زهره الهیان در لیست تحریم اتحادیه اروپا و آمریکا قرار گرفت

دکتر زهره الهیان (نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در فهرست تحریم 40 مقام سیاسی نظامی ایران توسط اتحادیه اروپا و انگلیس قرار گرفت.
زهره الهیان در لیست تحریم اتحادیه اروپا و آمریکا قرار گرفت
1401/12/03 - 09:51
تاریخ و ساعت خبر:
145459
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در بین فهرست تحریم ۴۰ مقام سیاسی و نظامی توسط اتحادیه اروپا و انگلیس ،نام دکتر زهره الهیان به چشم می‌خورد!در جنگ پیچیده دشمن که تحت سناریوی غائله زنانه در داخل و لغو عضویت از کمیسیون مقام زن در عرصه بین الملل رخ داد، دکتر الهیان به عنوان یک بانوی فعال و سیاستمدار با حضور در مجامع بین المللی و انتقاد از نگاه یکجانبه و دارای سوگیری به زنان ایرانی از کرامت و جایگاه والای آنها به خوبی دفاع کردند. قطعا چنین رویکردی، اینچنین دشمنان نظام را به تلافی و تحریم ایشان واداشته است.
سایت و کانال های فضای مجازی دکتر زهره الهیان (نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زهره الهیان، فهرست تحریم اتحادیه اروپا و انگلیس، نماینده مجلس شورای اسلامی ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بین الملل
V
آرشیو