یادداشت:

جرم جمهوری اسلامی چیست

جرم جمهوری اسلامی،آزادی بیان،برای همه اقشار جامعه است افراد تابالاترین مسئول را به نقد می کشند حتی خود مسئولین سامانه های ودرگاهای مجازی برای ارتباط وبیان دیدگاهها مردم گذاشتن این درحالی است در غرب مسئولین حتی در پایین ترین ردها مصونیت انتقاد دارند.
جرم جمهوری اسلامی چیست
1402/11/15 - 13:21
تاریخ و ساعت خبر:
189694
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش پایگاه خبری طنین یاس از کرمان محسن سنجری مسئول بسیج طلاب استان کرمان ططی یک یادداشت به ما گفت:نهال انقلاب اسلامی اکنون۴۵ساله شده به تعبیری یک درخت تنومند مستحکم و قابلیت تکیه زدن بر آن نه تنها برای۸۰میلیون ایرانی بلکه برای کل جهان اسلام وغیر اسلام قابلیت های بزرگی که امروز در سراسر دنیا دست برتر را از آن خود کرده امادشمن دون توپخانه پرسرو وصدایی رسانه ای وتبلیغاتی وپروپاگاندای خود را قفل روی موفقیت های ایران برای ضعیف نشان دادن آن کرده جرم جمهوری اسلامی به زعم دشمنان آن این بوده دست در گلوی آمریکا در سال۵۷کرده وایران را از گلوی آمریکا بیرون کشیده است.امروزچرا باید جوان ونوجوان مااز کنار این موضوع که ایران قطب پزشکی خاورمیانه است به راحتی بگذرد.چرا؟؟؟؟
چون پروژه غرب بسته شده برای خود تحقیری ملت ایران برج خلیفه قطر را فرودر چشم مخاطب می کند تاایران وایرانی که در دنیا در رتبه سوم پیوند اعضاهست را کسی نبیند.به ایرانی که از لحاظ رشد علمی سریع ترین کشور دنیااست را نبینند.
آنتالیارا مثل پتک بر سرایران می زنند تا سرگیجگی آن باعث شود،شماسلول بنیادین او را نانو فناوری او و فناوری لیزر او راکسی نتواند ببیند.
خیابانهای لاکچری تکزاس را به نمایش می گذارند اما لشکر معترض وجدایی طلب آن را که بنادارند به صورت جدی از آمریکا جداشوند را نمایش نمی گذارند ولی مدام ایران راتهدید به جدایی قومیت ها می کنند این در حالی است قومیت ها در ایران در حاکمیت کشور همه یکسان هستند وهمه عزیز ایران ولی در آمریکا رنگها حرف می زند سیاهپوستان منفورترین انسانها سرخ پوستان بدبخترین آدمها مهاجرین نوکرها وکارگران آمریکا هستند.
جرم جمهوری اسلامی،۱_مردم باید در سرنوشت خود سهیم باشند،آزاد در رای دادن،آزاد درانتخاب شغل،زندگی،وفرزندآوری،وتحصیل هستند این در حالی است آمریکا در تحصیل،شغل،انتخاب محل زندگی،وانتخاب افراد از طرف شما تصمیم می گیرد(الکترال کالج)
جرم جمهوری اسلامی هرکس به هرمیزان می تواند ازمنابع از سوبسیدها،کالاهای اساسی،خرید ملک،خودرو بهره مند شود این درحالی است درغرب استفاده از منابع محدود،یا مقطوع برای برخی می باشد وتنها در شرایط خاص افراد بااخذ مجوز می توانند بیش از سهمیه خود از سوبسیدها بهره مند شوند
جرم جمهوری اسلامی،آزادی بیان،برای همه اقشار جامعه است افراد تابالاترین مسئول را به نقد می کشند حتی خود مسئولین سامانه های ودرگاهای مجازی برای ارتباط وبیان دیدگاهها مردم گذاشتن این درحالی است در غرب مسئولین حتی در پایین ترین ردها مصونیت انتقاد دارند.

جرم جمهوری اسلامی این است حتی برای فریب خوردگان فرصت دفاع از خود،عفو،تخفیف مجازات،وحق حیات می دهد (به جز محدود افراد که آنها معاندین باشند)ولی در اروپا مخصوصاً آمریکا با اولین اعتراض کلامی سُربهای داغ بر سینه معترض می نشیند.
راستی من وشما در این ضعیف نشان دادن دستاوردهای جمهوری اسلامی چقدر مقصریم با وجدانمان چند چندیم که سکوت رابهترین گزینه می دانیم ومسیر توپخانه دشمن را بدون اخلال هموار به موشک باران تبلیغاتی لشکرهای کاذب کرده ایم..ادامه دارد..
✍️محسن سنجری✍️

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انقلاب اسلامی ، جمهوری اسلامی ایران، چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی ، ویژگی های انقلاب اسلامی، آزادی بیان، استقلال ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو