یاداشت؛

آزادی زنان یا بانوان آزاده

آنچه که امروز از برایند فرآیندهای اجتماعی و کنشگران دلواپس بیرون می‌آید، موضوعی به نام آزادی با پسوندی به نام زن یا بانوان است که بهتر است بدون نگاه به تاریخ و فراموشی آن، دست به قلم نشویم.
آزادی زنان یا بانوان آزاده
1402/11/28 - 13:35
تاریخ و ساعت خبر:
190253
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان، هرگاه حافظه تاریخی یک ملت را از ذهن نسل جدید آن پاک کنیم و یک فرهنگ یا رسم غلط را جایگزین کنیم، بدون شک مرگ را به آن جامعه هدیه داده‌ایم، زیرا مردمانی که تاریخ نمی‌دانند، محکوم به تکرار و نابودی هستند.
روزهای از فتنه‌ای به نام زن، زندگی آزادی گذشت و کسی نگفت که چرا تمام رسانه‌های جهان، بر موضوع زن در ایران پرداختند و با هجمه‌ایی که وارد ساختند و با طوفان تاریکی و ناامیدی که به راه انداختند، قصد داشتند همین حافظه تاریخی ملت ایران اسلامی را پاک کنند.
بله به همین راحتی، با هزینه داخلی و استفاده از نیروی انسانی بی‌فکر از دورن خود جامعه، علیه هم‌نوع و همشهری و علیه تمام امکانات و تجهیزاتی که از محل درآمد و مالیات و سرمایه خود افراد جامعه تهیه و ارائه شده است، دست به تخریب و کشتار خواهند زد.
وقتی مسیحیت که امروز تنها نامی از آن بجای مانده و اسیر چنگال صهیونیست شیطانی شده است، حافظه تاریخی خود را به نام “مریم مقدس” فراموش می‌کند، محکوم به آن خواهد بود که امروز زنان غرب با دین مسیحیت، لخت و عریان به کالایی تجاری و برده‌جنسی تبدیل شده است.
وقتی هم به نام ” روز ولنتاین” او را بیشتر تحریک می‌کنند و از یک نیروی تولید کننده آرامش و مولد، به یک عروسک خیمه شب بازی و بزک شده تبدیل می‌شود، دیگر نمی‌توان انتظار اندکی تفکر را داشت.
زنان متدین مسلمان نیازی به الگو پذیری از غرب بدون فرهنگ ندارند، مادامی که الگویی ناب و بی‌نظیری چون بانوان عفیفه حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه(س) و حضرت معصومه(س) را دارند، فقط تفکر جای خالی خود را نشان می‌دهد.
برخی بر این باورند که نباید از قوم و قبیله‌ایی دیگر پیروی کرد، اگر این سخن درست باشد چگونه است که با طرح زن، از غرب و همین موضوع بی‌هویتی “ولنتاین” پیروی می‌کنند و حاضراند سینه چاک کنند و موی پریشان سازند.
زنان امروز جمهوری اسلامی ایران هم در همین ایران اسلامی چیزی کم ندارند، بانوان ایرانی در زمان اولیه انقلاب و پس از آن در هشت سال جنگ تحمیلی، مگر نبودند که مردانی شجاع و کم‌نظیر پرورش دادند که با دست خالی، تمام معادلات دقیق نظامی جهان را در عرض دقایقی برهم زدند و برای همیشه در قلب تاریخ ماندند.
در بسیاری از روایات رسیده هم، امامان و امام‌زادگاه هرچه دارند را از دامان مادرشان حضرت زهرا(س) دارند و ریشه اسلام را و ریشه امامت را از دامان مادر می‌توان دید و دریافت کرد.
متاسفانه در همین رسانه‌های داخلی، با استفاده از الگوهای تبلیغاتی غرب و زن بزک‌کرده در انظار عمومی، قبح شکنی جایگاه زن، مادر و بانو را شکستند و عملا به مردم و خانواده ایران اسلامی نشان دادند که دیگر الگوی به نام اسلام و بانوی عفیف نمانده است.
مطالعه تاریخی زنان محجبه غربی را اگر همان زنانی که به نام آزادی خود را به معرض تعرضات جنسی رساندند توجه می‌کردند، در دام سرمایه‌داران منفعت طلب گرفتار نمی‌شدند و چنین وضعیتی را تجربه نمی‌کردند.
زن مسلمان و بانوی ایرانی که گذشته تاریخی خود و فرهنگ غنی خود را کهنه و بی‌ارزش بشمرد، بی تردید به همین روزگار زنان غربی تبدیل خواهد شد که فقط وسیله‌ایی برای مردان خوشگذران تبدیل خواهند شد و دیگر نقشی سازنده و تاثیرگذار نخواهند داشت.
جمله حضرت امام خمینی(ره) را هرگز فراموش نخواهیم کرد که فرمودند، اگر بانوان در انقلاب اسلامی ایران نقش آفرینی نمی‌کردند، این انقلاب پیروز نمی‌شد و یا اگر به نتیجه می‌رسید، با سختی و طاقت فرسا می‌شد.‌‎‌‎
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادداشت ، زنان آزاده، آزادی زنان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو