مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:

طوفان ویرانگر و گرداب الاحرار، رژیم صهیونیستی را برای همیشه نابود می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در خصوص حضور حماسی مردم خوزستان در راهپیمایی روز قدس گفت: این بار تنها ملت ایران و فلسطین نیست که به صحنه آمدند بلکه میلیاردها انسان به میدان آمد و تنفر و انزجار خود را در جهان طنین انداز کرد. این طوفان ویرانگر و گرداب بسیار مخوف، رژیم صهیونیستی را برای همیشه نابود می کند.
طوفان ویرانگر و گرداب الاحرار، رژیم صهیونیستی را برای همیشه نابود می کند
1403/01/17 - 14:24
تاریخ و ساعت خبر:
191950
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار در خصوص بازخوانی نفرت جهانی علیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم کودک کش و متجاوز اسرائیل در آخرین جنایت بزرگ خود در نقض آشکار قوانین بین المللی، تعدادی از مستشاران کشورمان را که از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جانبازان انقلاب اسلامی بودند طی یک حمله تروریستی کورکورانه به شهادت رساند.
وی افزود: این اقدام بزدلانه اسرائیل که بعد از جنایات فراوان خود در طول عمر منحوس و پر خباثتش به خصوص در 6 ماه گذشته که با هجمه های وحشیانه به مردم مظلوم غزه و فلسطین انجام داد، ثابت کرد که حتی نسبت به قوانین بین المللی اربابانش هم تعهدی ندارد و به اوج درماندگی و استیصال رسیده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به جنایات هولناک و حملات ناجوانمردانه اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این اطمینان را به همگان می دهیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این عمل ددمنشانه و کورکورانه استکبار که از آستین رژیم صهیونیستی بیرون آمده قطعا بی پاسخ نخواهد ماند و رزمندگان دلیر کشورمان با اتکا به پروردگار در زمان مقتضی انتقامی بسیار سخت از این نظام غاصب می گیرند و آنها را پشیمان خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار ادامه داد: تحولات میدانی نشان می دهد دنیای استکبار به زودی فرو خواهد پاشید و این زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) خواهد شد.
وی عنوان کرد: این را هم دوستان و هم دشمنان بدانند که رژیم صهیونیستی رفتنی است و انتقام شهدایمان را قطعا خواهیم گرفت چون خداوند در سوره سجده وعده داده و فرموده است که" انا من المجرمین منتقمون" و بی تردید ما از گناهکاران انتقام خواهیم گرفت.
_طوفان الاحرار دنیای استکبار را سرگردان کرده است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به راهپیمایی روز جهای قدس عنوان کرد: با حضور حماسی مردم در این جمعه شاهد طوفانی بودیم که دنیای استکبار را به سرگردانی کشیده است.
حجت الاسلام و المسلمین رستگار گفت: این بار تنها ملت ایران و فلسطین نیست که به صحنه آمدند بلکه میلیاردها انسان به میدان آمد و تنفر و انزجار خود را در جهان طنین انداز کرد. این طوفان ویرانگر و گرداب بسیار مخوف، رژیم صهیونیستی را برای همیشه نابود می کند.
وی با اشاره به اینکه امروز طبق آمارها، 97 درصد مردم جهان از رژیم اسرائیل متنفرند، ادامه داد: آن روزی که دنیای استکبار بر آن بود که در منطقه اسلامی و پیامبرخیز، این غده سرطانی را بکارد تا بتواند بر این سرزمین سرشار از انرژی نفت و گاز حاکمیت یابد و بین کشورهای اسلامی تفرقه بیندازد و شعار رود نیل تا فرات و نهر تا بحر را تحقق ببخشد و خاورمیانه بزرگ را با محوریت اسراییل شکل دهد، در آن روز دنیای استکبار از او حمایت کرد و ملت ها هم در سکوت مطلق فرورفته بودند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان توضیح داد: حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در چهار جنگی که رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به راه انداخته بود، این تفکر و اندیشه را نهادینه کرد که ارتش صهیونیستی "جیش لا یقهر و لا یغلب" است یعنی ارتشی که شکست نمی خورد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار خاطرنشان کرد: در آن عصر، امام راحل فریاد برآورد که باید اسرائیل نابود شود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع فلسطین در صدر دستورات مقام معظم رهبری قرار گرفت و امروز بعد از گذشت حدود 45 سال و 6 ماه از عملیات طوفان الاقصی می بینیم که امام خمینی(ره) چه حکیمانه فرموده بودند که این رژیم غده ای است که باید از بین برود .
وی تصریح کرد: یکی از یادگاری های امام راحل انتخاب روز قدس بود که چند دهه به برکت این تدبیر حکیمانه و الهی، مردم این روز را به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی فریاد می زنند. طوفان الرمضان برای صهیونیستها خیلی سنگین تر از طوفان الاقصی است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز قدس، طوفان الاقصی، راهپیمایی روز قدس ، خو زستان ، نماینده ولی فقیه در خوزستان، نابودی اسرائیل ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو