مسئول بسیج جامعه زنان کشور

رسانه امید آفرین خلاء ملموس و جدی جامعه امروز/ خبرنگاران زن پیشگامان تولید اخبار امیدآفرین باشند

مسئول بسیج جامعه زنان کشور خلاء جدی جامعه امروز را عدم رسانه امیدآفرین دانست و افزود: این خلاء را نه تنها مشاهده بلکه لمس می کنیم .
رسانه امید آفرین خلاء ملموس و جدی جامعه امروز/ خبرنگاران زن پیشگامان تولید اخبار امیدآفرین باشند
1403/02/30 - 10:00
تاریخ و ساعت خبر:
193476
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در حاشیه اختتامیه جام رسانه ای امید در گفت وگو با خبرنگار زنان نیوز ، خلاء جدی جامعه امروز را عدم رسانه امیدآفرین دانست و افزود: این خلاء را نه تنها مشاهده بلکه لمس می کنیم .
در ادامه وی با بیان اینکه متأسفانه در سال های اخبر نسبت به موضوع امیدآفرینی و اینکه خبرها چقدر می تواند تأثیر مثبت در روحیه شنونده داشته باشد غفلت شده است، افزود: روحیه امیدآفرینی تأثیر بسیار زیادی در نشاط و تحرک جامعه دارد که توجه به این مهم بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، جامعه در سال های اخیر، نیازمند این قبیل رسانه ها و این دست تولیدات است تا انتشار روحیه و انتقال روحیه امید و نشاط در بین احاد مردم و به ویژه بانوان صورت گیرد و قطعا این گونه جشنواره ها با رسالتی که بر دوش دارد می تواند این مطالبه را محقق سازد.

بیابانی در ادامه تحقق مسئله امیدآفرینی در رسانه را نیازمند کار بسیار و فرهنگ سازی دانست و افزود: امیدوارم از این دست جشنواره ها در کشور ما به وفور دیده شود.

وی با اشاره به نقش بانوان در رسانه امیدآفرین گفت: بانوان در حوزه رسانه حضور بسیار جدی دارند چه به لحاظ تولید کننده و چه به لحاظ بهره بردار و کنشگر؛ طبیعی است این حجم از بانوان می توانند تأثیرگذار باشند .

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد : اخبار امید بخش و شور افرین برای مخاطب زن، تولید انگیزه، تحرک و نشاط انگیز می کند و مسیر زندگی آنها را در جهت صحیح و نشاط قرار می دهد و کنشگران رسانه ای که بانوان اصحاب رسانه تأثیرگذارترین آنها هستند با تولید محتوای مناسب و مورد نیاز جامعه، می توانند از ابعاد مختلف فردی، خانوادگی و اجتماعی مسیر زندگی را به سمت و سوی امید و نشاط ، حفظ و انسجام بنیان خانواده و بالتبع آن حفظ نشاط و تربیت اجتماعی ، هدایت کند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مینا بیابانی ، مسئول بسیج جامعه زنان کشور ، رسانه امید افرین ، خبرنگاران زن، تربیت جامعه ، جامعه با نشاط ، استحکام بنیان خانواده
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو