نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی ایران را بالا می‌برد

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز گفت: حضور حداکثری و باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری به طور قطع قدرت چانه‌زنی ایران اسلامی را در صحنه‌های بین‌المللی بیش از پیش تقویت می‌کند.
حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی ایران را بالا می‌برد
1403/04/14 - 10:00
تاریخ و ساعت خبر:
195190
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست هم‌اندیشی با خواهران که با موضوع نقش بانوان در تحقق حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: حضور حداکثری و با شکوه اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضروری است چراکه از این طریق قدرت چانه‌زنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در صحنه‌های بین‌المللی بیش از پیش تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات باعث می‌شود که نمایندگان مردم در رویدادهای مختلف با اقتدار بیشتری حاضر شوند، ادامه داد: امروز در بازارهای اقتصادی دنیا ایران معاهده‌های زیادی ورود پیدا کرده که این موضوع مرهون حضور مردم در انتخابات‌های مهم و سرنوشت‌ساز است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در ایران اسلامی دیدگاه‌‌ها و سلایق مختلفی برای اداره کشورمان وجود دارد به طوری که خادم امام‌رضا(ع) آیت‌الله رییسی نیز به سهم خود تلاش زیادی را برای ارتقای جایگاه ایران در نظام بین‌الملل کرد.

حجت‌الاسلام دیرباز به نقش همراهی مردم در رفع مشکلات داخلی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسطه تحریم اقتصادی درصدد ضربه زدن به ملت است ولی باید تلاش کنیم آثار سوء این سری اقدامات خصمانه روز به روز کمتر بشود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان نیوز سپاه خبر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو