مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان لرستان خبر داد؛

پویش جهانی «فریاد عروسک ها» در مدارس ابتدایی برگزار می شود

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان لرستان از پویش جهانی «فریاد عروسک ها» در مدارس ابتدایی با هدف اعلام انزجار کشتار دانش آموزان فلسطینی خبر داد.
پویش جهانی «فریاد عروسک ها» در مدارس ابتدایی برگزار می شود
1402/08/08 - 08:23
تاریخ و ساعت خبر:
175721
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سرهنگ عبدالسبحان حقیقی مقدم ظهر امروز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد گفت: پویش ملی با عنوان «حقوق بشر منهای آمریکا» در هفته بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد؛ دانش‌آموزان در قالب این پویش یک سوال از مجموع ۱۰۰ سوال را پاسخ خواهند داد.
مسئول بسیج دانش آموزی لرستان مسابقه ملی «دست‌سازه‌های استکبارستیزی» را از دیگر برنامه‌ها این هفته خواند و خاطر نشان کرد: در روز راهپیمایی ۱۳ آبان دانش‌آموزان دست سازه ها ی استکبارستیزی را با خود حمل میکنند و در نهایت به اثرهای برتر که در سامانه ثبت شده هدایایی اهدا خواهد شد.
وی از برگزاری تجمع چند هزارنفری دانش‌آموزان در مرکز استان و شهرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: فردا ۸ آبان برنامه لاله‌های روشن یادواره ۹۰۵ شهید دانش آموز استان همزمان با یادواره ۳۶ هزار شهید دانش آموز کشور در سالن شهید چاغروند برگزار می‌شود.
حقیقی مقدم برگزاری برنامه‌های استکبارستیزی در سطح مدارس مانند اجرای سرود، اهتزاز پرچم، فضاسازی مدارس را عنوان کرد.
وی در ادامه گفت: امسال برای اولین‌بار جلسه هماهنگی با مسئولان کشوری برای اجرای برنامه‌های مختلف از ابتدای مهرماه تا ۱۳ آبان در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان پاسخ‌گویی به شبهات و چالش‌های ذهنی دانش‌آموزان در قالب نهضت جهاد تبیین با استفاده از ظرفیت اساتید مجرب، در قالب «زنگ گفت‌وگو» در مدارس از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی خواند.
وی به برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت اشاره کرد و یاد آور شد: اعزام راهیان نور و پیشرفت برای هفت هزار دانش‌آموز و دو هزار و ۹۰۰ فرهنگی تا پایان امسال در نظر گرفته شده است و که این اردو از ۱۰ آبان به مناطق جنوب آغاز می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» در مدارس ابتدایی با هدف اعلام انزجار کشتار دانش‌آموزان فلسطینی، را خواهیم داشت خاطر نشان کرد: کوهپیمایی، مسابقات ورزشی، دیدار با ائمه جمعه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.
مسئول بسیج دانش آموزی لرستان در ادامه گفت: واحد بسیج دانش‌آموزی در مدارس غیردولتی و غیر انتفاعی ایجاد میشود و در مرکز استان دو مدرسه و در سایر شهرستان‌ها یک مدرسه هم‌زمان با سراسر کشور در هفته بسیج دانش‌آموزی افتتاح خواهند شد.
خبرنگار: کبری دریکوند
پایان پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان لرستان ، پویش جهانی فریاد با عروسک ها، حمایت از کودکان غزه، مدارس ابتدایی لرستان، محکومیت جنایات اسرائیل،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
لرستان
V
آرشیو