مسئول بسیج دانش آموزی استان لرستان خبر داد؛

۷ هزار دانش آموز به مناطق عملیات جنوب اعزام میشوند

مسئول بسیج دانش آموزی استان لرستان از اعزام ۷ هزار دانش آموز لرستانی به مناطق عملیات جنوب خبر داد.
۷ هزار دانش آموز به مناطق عملیات جنوب اعزام میشوند
1402/08/15 - 09:32
تاریخ و ساعت خبر:
176162
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - عبد السبحان حقیقی مسئول بسیج دانش آموزی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران گفت: در سال ۱۴۰۲ اعزام ۷ هزار دانش آموز به راهیان نور و پیشرفت جز برنامه های ابلاغی سازمان بسیج دانش آموزی استان می باشد که با همکاری آموزش و پرورش و سپاه استان این اردو برگزار خواهد شد.
وی جامعه هدف راهیان نور دانش آموزان را مقطع متوسطه دوم خواند و افزود:
شروع اعزام خواهران دانش آموز از ۱۰ آبانماه شروع در این زمینه اعزام برادران از ۱۰ آذر پیش بینی شده است.
حقیقی با اشاره به اعزام ۵۶۰ نفر از دانش آموزان لرستان به مناطق عملیات جنوب گفت: در روز ۱۳ آبان ۳۱۰ نفر از دخترای خرم آبادی در قالب ۸ اتوبوس و ۲۵۰ نفر از دختران کوهدشت به اردو راهیان نور اعزام شدند و به مدت سه روز از مناطق عملیات جنوب بازدید داشتند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان لرستان در ادامه گفت: مدت زمان هر اردو ۳ روز است که در این مدت دانش آموزان از تاسیسات کارخانجات یا سازه های ملی و یادمان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جبهه جنوب در استان خوزستان بازدید خواهند نمود.
حقیقی هدف از اردوی راهیان نور را آشنایی دانش آموزان با مناطق عملیاتی جبهه دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوها آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت ، شناختن شهدا، ترویج سبک زندگی و سیره رفتاری شهیدان و تجدید عهد و پیمان با شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است.
مسئول بسیج دانش آموزی استان هدف دیگر از برگزاری اردوی راهیان نور را پیشرفت آشنایی دانش آموزان با توانمندی های ملی و دستاوردهای نظام بعد از پیروزی انقلاب در راستای نهضت جهاد تبیین و امید آفرینی دانست.

وی یاد آور شد: اردوی های امسال ان شاءالله تلفیقی از راهیان نور و پیشرفت خواهد بود که در طی این سه روز از جلوه های پیشرفت و توانمندی ملی مانند سد کرخه ، پالایشگاهها و کارخانجات مد نظر و همچنین معراج الشهداء ، یادمان های هویزه ، علقمه ، شلمچه ، فتح المبین دانش آموزان عزیز عنوان کرد.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان لرستان در پایان از همه دانش آموزان التماس دعا داشت.
گفتگو: کبری دریکوند
انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج دانش آموزی استان لرستان، راهیان نور دانش آموزی ، دختران دانش آموز استان لرستان، مناطق عملیاتی جنوب کشور
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
لرستان
V
آرشیو