در آستانه شهادت دخت نبی حضرت زهرا (س)؛

میزبانی دهه هشتادی ها لرستان از لاله های فاطمی

دختران دانش آموز دبیرستان دخترانه فرهنگیان۱و۲ وبهشت آئین خرم آباد میزبان لاله های فاطمی شدند. لاله های فاطمی مورد استقبال گرم دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرهنگیان ۱و ۲و بهشت آئین خرم آباد قرار گرفتند.
میزبانی دهه هشتادی ها لرستان از لاله های فاطمی
1402/09/25 - 15:08
تاریخ و ساعت خبر:
177717
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - لرستان - دانش آموزان لرستانی زیر تابوت شهدای گمنام را گرفتند و با دسته گل از آنها استقبال کردند.
دختران دهه هشتادی با در دست داشتن دست نوشته که روی آن نوشته بود شهید گمنام خوشنام تویی گمنام منم کسی که لب زد برجام تویی ناکام منم ارادت خود را با شهدای گمنام نشان دادند.

شهدای گمنام نه خواهری بود برایشان خواهری کند و نه مادری که برایشان مادری ولی معلمان خرم آبادی برایشان مادری کردند و دخترانی لرستانی در حالی که اشک می ریختند و بغض کرده بودند در حقشان خواهری کردند دانش آموزان طوری تابوت شهدا را بغل کرده بودند که انگار پدران و برادران خود را به آغوش کشیده بودند و طوری گریه میکردند که گویا همین شهید گمنامی که چندین سال به درجه رفیع شهادت نایل آمده بودند ساعاتی قبل شهید شده است.

آری دختران ما بیدار هستند و وقتی پایش می افتد همه با هم پای ولایت و ایران قوی می مانند و پوزه دشمن را در صحنه های که لازم است به زمین می مالند و تا پای جان پای نظام و انقلاب هستند و خواهند ماند.
گفتنی است سه لاله فاطمی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۲ روی دستان مردم قدر دان خرم آبادی تشییع خواهند شد.

شایان ذکر است این سه لاله فاطمی در کوهنانی، سپید دشت، فیروز آباد به خاک سپرده میشوند.
خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فاطمیه، لرستان، تشییع شهدای گمنام، دانش |موزان خرم آبادی، لاله های فاطمی ، تشییع پیکر ، شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
لرستان
V
آرشیو