مدیر کل کمیته امداد امام استان لرستان؛

۳هزار و ۲۱۹ سری جهیزیه به مددجویان در سال جاری اهدا شد

مدیر کل کمیته امداد امام استان لرستان گفت: در سال جاری توانستیم ۳هزار و ۲۱۹ سری جهیزیه به مدد جویان لرستان تحت پوشش اهدا کنیم.
۳هزار و ۲۱۹ سری جهیزیه به مددجویان در سال جاری اهدا شد
1402/08/18 - 11:40
تاریخ و ساعت خبر:
176160
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - جلال شیخ پور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای اقدامات این نهاد گفت: ۱۰۵ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان است؛ که در سال جاری ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار خودکفا شدند و به یاری خدا امسال ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان احداث و تحویل آنان تحویل داده شد.
وی در ادامه گفت: امسال ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن توسط کمیته امداد احداث، تعمیر و مرمت گردید.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)لرستان به میزان منابع اشتغال‌زایی کمیته امداد استان اشاره کرد و افزود: در سال جاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای منابع اشتغال زایی در نظر گرفته شد که تاکنون ۵ هزار و ۴۸۵ شغل از محل پرداخت این تسهیلات برای مددجویان تحت پوشش ایجادگردید و ۸۹ درصد طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد فعال است.
شیخی با بیان اینکه در سال جاری اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند را داشتیم خاطر نشان کرد: در بحث اهدای جهیزیه به زوجین تحت پوشش نیز اقدامات خوبی انجام شده؛ و امسال ۳هزار و ۲۱۹ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش اهدا گردیده است.
خبرنگار: کبری دریکوند

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان، جلال شیخی پور، اهدا جهیزیه ، نوعروسان کم بضاعت ، ازدواج جوانان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
لرستان
V
آرشیو